Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ook al oud nieuws............heb je niets beters Klootzak?... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Kano

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 februari 2013, 13:04:04
Dat kruis langs de weg?
Vaak plaatst men een kruis op/naast een plaats waar iemand is overreden of neergeshoten enz.


Dat dacht ik hier ook. Maar ik zag soms zoveel kruisen staan en ben het toen eens gaan vragen. En wat blijkt, de kruisen waren geplaatst om de plastic zakken met afval aan op te gangen   :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 21 februari 2013, 13:26:41
Citaat van: bananacreek op donderdag 21 februari 2013, 13:04:04
Dat kruis langs de weg?
Vaak plaatst men een kruis op/naast een plaats waar iemand is overreden of neergeshoten enz.


Dat dacht ik hier ook. Maar ik zag soms zoveel kruisen staan en ben het toen eens gaan vragen. En wat blijkt, de kruisen waren geplaatst om de plastic zakken met afval aan op te gangen   :lachen:

Dat moet je hier niet doen en betrapt worden............... :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

bananacreek



Ging een keer naar binnen en vroeg: "Bossing, how do you remove a tattoo?"
"Do you use a laser or something lke that?"................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

"No", he said..."We are using state of the art tools"............ :jajaja: :jajaja:


Old fashion and not so expensive................. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek