Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Ik wist dat het zuid Europees was, maar de moeite niet genomen het even te controleren. Dat is dan weer het voordeel van zo'n forum als deze, dat wordt dan voor je gedaan. Waarvoor bij deze dank, dank, dank :thumb: :thumb:. De slip of the pen <gekkokte> is je uiteraard bij deze vergeven :lachen:.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op dinsdag 19 februari 2013, 14:11:36
De jouwe is mooier Is je radiator nu gemaakt en kostte dat erg veel als ik vragen mag?
Is dat een zwakheid in de trooper radiator?
Wat is jouw ervaring met jouw wagen qua gebreken? Zou je er weer een kopen als deze er uit zou gaan?

De radiator was gemaakt en kosste 1500 pesos (duur maar een hoop werk want de zaak was gescheurd)

De oorzaak was een lekke koppakking en die moet nog vervangen worden en dan gelijk de kleppe schuren.
Nu rij ik zonder radiatordop want het is een gesloten systeem en als je koppakking lekt dan komt er meer druk en wordt het water eruit geperst en als je zonder radiatordop gaat rijden (tijdelijk natuurlijk) dan kunnen de gasbellen ontsnappen en dat werkt uitstekend, maar dat wist ik voordien nooit want ik ben eengeboren klootzak en niet anders........... :happy: :happy:





Honda Horizon van Internet


bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 19 februari 2013, 14:16:43
Citaat van: bananacreek op dinsdag 19 februari 2013, 14:00:40
Citaat van: Kano op dinsdag 19 februari 2013, 13:53:24
Licht aan of uit 's-nachts . Tja daar zeg je wat. Misschien sensors gebruiken die lichten aan laten gaan als er iemand in de buurt komt?

Ja, natuurlijk mogelijk maar werkt misschien niet gedurende een brownout?

Dan nog de vraag of ze alleen werken op menselijke afmetingen en dat je niet voor de kat zijn kont moet opstaan als de katten van de buurman even op "bezoek" komen..........

Maar natuurlijk zijn er veel mogelijkheden wat betreft alarminstalaties maar het ging er hier tevens om dat ze je op kunnen wachten i de buurt van je huis als je s'avonds laat thuis komt als blanke..........

Een brown out hoeft geen probleem te zijn, je kan de installatie aansluiten op een 12V accu. Wat wel een probleem is met vooral infra red, tenzij je echt de hele dure versies koopt, dat ie aanslaat als b.v. een tickie (schrijf ik dat goed) of andere hagedis soort, kat enz. binnen het bereik komt. Ik heb zo'n installatie mee genomen uit NL en werkt op zich prima, maar zo af en toe toch vals alarm vanwege...en dat is steeds flink balen.
Maar als je in de buurt van je huis wordt opgewacht, helpt zelfs zo'n installatie heel weinig en zou de enige oplossing zijn: :shoot13lj7: iets dergelijks in handig zakformaat bij je te dragen.

Ik had hier INFRARED/MICROWAVE sensors, maar heb het zeer weinig gebruikt omdat de sirenes (2) 600meter verderop duidelijk te horen waren en ik was bang voor false alarms.......... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 19 februari 2013, 14:17:56
Nee Creek, geen paardelappen. Ik zie rund, kip en varkensvlees naast elkaar liggen. En Mortadella is een gekkokte en gerookte en gekruide Italiaanse worstsoort van rund en varkensvlees gelardeerd met zo'n 15% vet.

:hoedjeaf:

15% vet.......dank u en ik hoe het maar bij de havermout.......... :thumb: :thumb: :happy:

Kano

Als je de binnenshuis sensors van de alarminstallatie ondersteboven op ongeveer 1.20 m van de grond plaatst heb je met katten en honden in huis niet zoveel problemen, maar die hagedissen/ lizards/toko's,  tja daar kan je weinig tegen doen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Boots for Official use only?..................... :weetikniet: :weetikniet:



Zo te zien is hij de TANGO aan het beoefenen......."Ole Ole, wrong parking Joe"...... :happy: :happy:

[yt=640,505]bXhQNRsH3uc [/yt]