Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#950




Er blijft maar weinig van over  :negatief: :negatief: voor P205, zit een hoop water in (diepvries)
Maar smaakt gewoonweg HEERLIJK, ik heb het nog nooit voordien gegeten :neeneenee:
Allemaal op, kon er niet vanaf blijven :happy:

callebaut

Citaat van: bananacreek op donderdag 10 maart 2011, 12:44:17


Niet al te ver van Dumaguete  :jajaja: In Dauin


17 501 square meter aan 1 500 000 php ....denk dat wel een vroeg geplaatste aprilgrap is ......lies along the road ....maybe the road to heaven ... :lachen:

bananacreek

Citaat van: callebaut op vrijdag 11 maart 2011, 12:34:12
Citaat van: bananacreek op donderdag 10 maart 2011, 12:44:17


Niet al te ver van Dumaguete  :jajaja: In Dauin


17 501 square meter aan 1 500 000 php ....denk dat wel een vroeg geplaatste aprilgrap is ......lies along the road ....maybe the road to heaven ... :lachen:

Ja, precies, maar geen April grap, ik heb wat gegevens gezien, maar het reisburo in de Why Not wil een commissie hebben anders geven ze niet het nummer van de verkoper.

Mawibata


Citaat van: bananacreek op woensdag  9 maart 2011, 15:15:55
Deze is wat duidelijker dan gister dacht ik en hij staat zoals de toren van Pisa ook een ietsje scheef?  :negatief:





Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 maart 2011, 12:08:22






Het lijkt of dit hokje ook scheef staat .    :ikkeniebegrijp:     :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 maart 2011, 12:12:13
Uit Nederland  :applaus: :applaus: :jajaja: :thumb:

De fabriek staat in Raamsdonkveer :atyourservice:

Ja sorry maar dat is niet te .......
Dus exporteren maar naar de filippijnen Mag ook geen volvet meer maar er zijn toch nog wel betere kaassoorten dan dit soort stopverf
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

@Budgie:Mag ook geen volvet meer maar er zijn toch nog wel betere kaassoorten dan dit soort stopverf

Wel, ik sterf liever dan kaas eten, maar betekent het dat dit spul niet te eten is ?? :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Sorry, maar ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus zet ik het hier maar neer. De wagen rijdt evenwel niet in Dumaguete city of Negros rond zover ik weet: :denk:


Here is a deadly dichotomy of wealth. They wonder why their citizens are livid.
You will not see this in Oman.




Recession? What recession? So, it seems that this  "global recession" has not impacted negatively on everyone. Check this out! It's a Mercedes Benz owned by an Abu Dhabi oil billionaire (naturally).

Featuring the newly developed V10 quad turbo with 1,600 horsepower and 2800nm of torque 0-100km/h in less than 2secs, 1/4 mile in 6.89 secs running on  biofuel.

That is NOT stainless steel, people, it is WHITE GOLD! I'm sure  you'll sleep better tonight, knowing that the exorbitant dollars you're paying for gas these days are at least going to a good cause...


bananacreek

#957
Ok, Ok, ga maandag met een waterpas de toren in om zeker te zijn dat hij NIET scheef staat, ik moet er het mijne van weten, kan er niet meer van slapen......... :negatief: :negatief:
Ga daar een duidelijke foto van maken voor het bewijsmateriaal  :denk: :jajaja:






bananacreek


bananacreek

#959
In het Noorden van de PI moesten ze allemaal geevacueerd worden, maar zag op tv dat er een hoop mensen op het strand stonden te wachten tot er een tsunami kwam :applaus:  :jajaja: :jajaja:

Hier de Tsunami vanmiddag in Bacong Oriental Negros  :jajaja: :lachen:


Hier ook de enige echte "dorpsgek", een Duitser, gekke Manfred  :jajaja: :crazy: :crazy:  :crazy: :crazy: :crazy: