Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 februari 2013, 12:32:46

Ja, ik bedoel de Bypass road (Don Carlos Gothong Ave) tussen Looc (hoek Pier, Flores Ave) en crossing Dierenwinkel en als je recht door rijdt zit je op de weg naar Silliman medical center, zie pijl op foto waar de smoketest center is.



Maar nu moeten ze overal 15 minuten wachten tussen de test en dan kan het lang duren en ik ga er alleen naar toe als er niet teveel voertuigen/motoren staan en betaal en geef de sleutels aan die gasten en die regelen het allemaal (zonder onder de tafel te schuiven)

Off the record natuurlijk maar als het stadsbestuur nog wat peso kan missen, zou het geen slecht idee zijn het wegdek daar te vernieuwen. Wat een potholes allemaal.
Het smoke test center in San Jose St, net om de hoek bij Sky Cable, lijkt me ook altijd niet zo druk te zijn.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag  9 februari 2013, 09:39:02
Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 februari 2013, 12:32:46

Ja, ik bedoel de Bypass road (Don Carlos Gothong Ave) tussen Looc (hoek Pier, Flores Ave) en crossing Dierenwinkel en als je recht door rijdt zit je op de weg naar Silliman medical center, zie pijl op foto waar de smoketest center is.



Maar nu moeten ze overal 15 minuten wachten tussen de test en dan kan het lang duren en ik ga er alleen naar toe als er niet teveel voertuigen/motoren staan en betaal en geef de sleutels aan die gasten en die regelen het allemaal (zonder onder de tafel te schuiven)

Off the record natuurlijk maar als het stadsbestuur nog wat peso kan missen, zou het geen slecht idee zijn het wegdek daar te vernieuwen. Wat een potholes allemaal.
Het smoke test center in San Jose St, net om de hoek bij Sky Cable, lijkt me ook altijd niet zo druk te zijn.

Ja, dat is zo'n beetje de meest slechte weg in the city of Gentle Bullets....en vreemd want dat is downtown maar ze hebben al jaren problemen gehad wie nu de echte eigenaar is van de grond waar de weg loopt en waarschijnlijk loopt dat nog ergens in de Supreme Court...........


San Jose street, ja daar doe ik de forum dienstmotor altijd voor de smoketest, maar met een truck moet je daar niet komen want dan kom je vast te zitten en als er wagens staan geparkeerd dan kan je niet meer draaien.


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Toch wat gesneeuwd gisternacht en dit is overgebleven in Perdices Street............ :happy: :happy:
Niet veel...maar een begin is een begin............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Elfstedentocht in Negros Oriental?............. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

.

Doen ze het ook zo met de ATM's in Marrokko en Belgie?......... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


bananacreek


bananacreek