Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 februari 2013, 12:51:55
Smoketest center...........veel te druk hier......ik neem altijd een ander op de Bypass road.



Dat is toch die aan North Road zeg maar schuin tegenover Cang? Zo ja, inderdaad altijd erg druk daar. Ik laat altijd de smoke test doen ook aan North Road maar dan richting Sibulan iets voorbij provincial hospitaal aan dezelfde kant. Meestal lekker rustig en dus geen lange wachttijd.
Welke Bypass Road bedoel je?

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag  8 februari 2013, 05:51:13
Citaat van: bananacreek op donderdag  7 februari 2013, 12:51:55
Smoketest center...........veel te druk hier......ik neem altijd een ander op de Bypass road.



Dat is toch die aan North Road zeg maar schuin tegenover Cang? Zo ja, inderdaad altijd erg druk daar. Ik laat altijd de smoke test doen ook aan North Road maar dan richting Sibulan iets voorbij provincial hospitaal aan dezelfde kant. Meestal lekker rustig en dus geen lange wachttijd.
Welke Bypass Road bedoel je?

Ja, ik bedoel de Bypass road (Don Carlos Gothong Ave) tussen Looc (hoek Pier, Flores Ave) en crossing Dierenwinkel en als je recht door rijdt zit je op de weg naar Silliman medical center, zie pijl op foto waar de smoketest center is.



Maar nu moeten ze overal 15 minuten wachten tussen de test en dan kan het lang duren en ik ga er alleen naar toe als er niet teveel voertuigen/motoren staan en betaal en geef de sleutels aan die gasten en die regelen het allemaal (zonder onder de tafel te schuiven)

bananacreek

Changing the GUARD?................. :neeneenee: :neeneenee:

Changing the Noreco post (in somebody's tuin.......... :jajaja: :lachen:)



De niewe post staat ook nog scheef........ :lachen: :lachen:

Vroeger toen ik nog getrouwd was......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...kwam er een timmerman om een varkenshok te bouwen en die zette een paal in de grond en dat was het en ik was woest omdat die paal onder een hoek van niet 90 graden maar ongeveer 75 graden stond..............en ik zei tegen mijn ex...die carpenter... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

Mijn ex...... :atyourservice: :atyourservice:

Kan haar niet vinden....alleen dit


bananacreek

Na de uitbreiding (in Darao Highway) nog steeds geen of zeer weinig klanten en dat kost de eigenaar zeer veel geld als hij dat stuk geleased heeft......... :negatief: :negatief:

Dumaguete is gewoon saturated met benzine stations.......


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Luke

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 februari 2013, 12:43:08
Na de uitbreiding (in Darao Highway) nog steeds geen of zeer weinig klanten en dat kost de eigenaar zeer veel geld als hij dat stuk geleased heeft......... :negatief: :negatief:

Dumaguete is gewoon saturated met benzine stations.......



Misschien moet er een paar diensters van WHY NOT bij zetten...  :daag:

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 februari 2013, 12:40:31
Changing the GUARD?................. :neeneenee: :neeneenee:

Changing the Noreco post (in somebody's tuin.......... :jajaja: :lachen:)



De niewe post staat ook nog scheef........ :lachen: :lachen:

Vroeger toen ik nog getrouwd was......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...kwam er een timmerman om een varkenshok te bouwen en die zette een paal in de grond en dat was het en ik was woest omdat die paal onder een hoek van niet 90 graden maar ongeveer 75 graden stond..............en ik zei tegen mijn ex...die carpenter... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

Mijn ex...... :atyourservice: :atyourservice:

Kan haar niet vinden....alleen dit




In bytsje bryk is minske lyk (mar al te bryk is skande lyk). Letterlijk vertaald: Een beetje scheef is een mens om het even (maar al te scheef is een schande gelijk).
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"