Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Elke krant met een verschillend aantal doden.

Dit gaat nog wat worden want de MNLF wil natuurlijk wraak.............. :thumb: :thumb:

En de AFP staat op de zijlijn te klappen............... :applaus: :applaus: :applaus:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Soms wat bitter en ik eet dat zelden als snack...........LANZONES......komen vaak uit Bukidnon Mindanao.



Meestal worden die per halve kilo aangeprijsd......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:..verkoopt beter?... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Morgen ga ik met mijn baas de "Klootzak" een rit op den dienstmotor maken............... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Min naam: Huishoudster Geertruida........... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  5 februari 2013, 14:15:08
Soms wat bitter en ik eet dat zelden als snack...........LANZONES......komen vaak uit Bukidnon Mindanao.



Meestal worden die per halve kilo aangeprijsd......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:..verkoopt beter?... :weetikniet: :weetikniet:


Ik ervaar het toch meer als een zoete smaak, maar dan kan natuurlijk ook aan "de soort" liggen. Overigens als je ze koopt, krijg je er meestal een kleine compagnie mieren bij en die staan erom bekend dat ze van zoet houden. Camiguin is trouwens bekend om Lanzones, wat je in Dumaguete betaalt voor een halve kg krijg je op Camiguin een hele kg voor.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  5 februari 2013, 14:16:45
Kon geen pot goud aan het einde vinden.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Te laat opgestaan en is dus waarschijnlijk een ander je voor geweest :biggrinn:.

Pjottr

Hier in Bicol word je er mee dood gegooid. Ik vind ze wel wat weg hebben van Leeches Beetje zoet zuur met zo.n pit er in waar je nog op na kan sabbelen
Zelfde eigenlijk als Ramboutan beetje de zelfde smaak
Wel lekker maar ik heb een hekel aan die pit die er in zit en sabbelen doe ik liever op wat anders.
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.