Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Binnenkort...Dumaguete.......Cebu city........Puerto Princessa..........Bejing............ :thumb: :thumb:


vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag  3 februari 2013, 15:46:22
Binnenkort...Dumaguete.......Cebu city........Puerto Princessa..........Bejing............ :thumb: :thumb:



Maar met Joris Phil Air, DGT -CEB op 10 minuutjes:

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

O.B.Bommel

Citaat van: Pjottr op zondag  3 februari 2013, 15:36:05
Cebu Pacific Belazerd de boel met promo's Bij AirPhil express is dit (nog) niet zo maar hoelang nog
Vlieg nooit meer met CBP
Moet binnenkort naar Davao en gen San maar dat wordt geen CBP
Bij mij was het juist andersom, AirPhil heeft me 2x laten staan op de 4 en een keer forsevertraging en bij CP alleen af en toe een beetje vertraging op rond de 20x. Bovendien is het wel heel lastig om CP uit te sluiten bij bestemming Dumaguete. Dus laat ik het maar gaan zoals het komt. Per saldo maaken de prijzen elkaar niet veel, hoewel de prijs de laatste keer vanuit Dumaguete met AirPhil meer dan 2000 duurder was. Zonder promotie.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

antzan

kreeg anders vorige week de aanbieding van 12 peso  [  on-line ]
Mnl - Cebu in September . Kon zo boeken .
Maar op het eind kom je toch op 50 Euro [  2 prs ]
Vorig jaar nog 100 E. betaald Cag.De Oro - Cebu
Hebben dus besloten om naar Cebu te vliegen en dan
met de boot naar Iligan City .
Kosten samen hetzelfde ,maar iets relexter .
Foodmaster

Pjottr

Citaat van: vvjoris op zondag  3 februari 2013, 15:42:43
Citaat van: Pjottr op zondag  3 februari 2013, 15:36:05
Cebu Pacific Belazerd de boel met promo's Bij AirPhil express is dit (nog) niet zo maar hoelang nog
Vlieg nooit meer met CBP
Moet binnenkort naar Davao en gen San maar dat wordt geen CBP

Graag meer uitleg...

Airphil Express heeft toch ook zo'n promoties die net niet gelden op de data dat je wil vliegen?

Ik heb met beide al gevlogen, toch weinig verschil?

Het is redelijk frusterend als je via mail promo's aangeboden krijgt die op dat moment toevallig allemaal sold out zijn.
Ik heb een test gedaan na ontvangen van een promo. Boeken voor een bepaalde datum; meestal 1 of 2 dagen vanaf ontvangst mail.
Te vliegen vanaf bijvoorbeeld 1 Juni 2013 Heb vanaf die maand iedere dag tot eind Dec 2013 bekeken voor promo tarieven.
Alle promo's waren zogenaamd sold out????
Er was letterlijk geen enkel moment dat de promo nog openstond of beschilbaar was. Je maakt mij niet wijs dat dit klopt.
Vandaar mijn reactie.
Mijn vrouw ging 2 weken terug naar Manila en ik kon bij Air Phil Express een mooie promo boeken een paar weken voor vertrek datum.
Retour Leg-Mnl â,¬ 42 incl alle heffingen. Dat vind ik niet verkeerd.
CBP is veel duurder geworden de laatste jaren. Philipine Airlines heeft vrij hoge tarieven althans vanuit hier. Enkel Leg-Mnl kom je niet weg voor minder dan 3000 ps
Die vlieg ik dus nooit meer
Nu naar Davao en Gen Santos binnenkort. Zest air bied retour net even meer dan 6500 ps all in. Ik vind dat heel netjes.
Het nadeel is dat ik op terugweg een nacht in MNL moet overblijven Er is geen aansluiting voor de vlucht naar Legaspi.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano

Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:37:10
Ik heb een test gedaan na ontvangen van een promo. Boeken voor een bepaalde datum; meestal 1 of 2 dagen vanaf ontvangst mail.
Te vliegen vanaf bijvoorbeeld 1 Juni 2013 Heb vanaf die maand iedere dag tot eind Dec 2013 bekeken voor promo tarieven.
Alle promo's waren zogenaamd sold out????
Er was letterlijk geen enkel moment dat de promo nog openstond of beschilbaar was. Je maakt mij niet wijs dat dit klopt.


Precies, dat heb ik ook gedaan en hetzelfde resultaat. Men probeert  een spiering uit te gooien om een kabeljauw te vangen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

O.B.Bommel

Citaat van: Kano op maandag  4 februari 2013, 13:56:18
Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:37:10
Ik heb een test gedaan na ontvangen van een promo. Boeken voor een bepaalde datum; meestal 1 of 2 dagen vanaf ontvangst mail.
Te vliegen vanaf bijvoorbeeld 1 Juni 2013 Heb vanaf die maand iedere dag tot eind Dec 2013 bekeken voor promo tarieven.
Alle promo's waren zogenaamd sold out????
Er was letterlijk geen enkel moment dat de promo nog openstond of beschilbaar was. Je maakt mij niet wijs dat dit klopt.


Precies, dat heb ik ook gedaan en hetzelfde resultaat. Men probeert  een spiering uit te gooien om een kabeljauw te vangen.
Net het Kruidvat. Op is op, het is er alleen nooit geweest. Maar ik betrap er veel airlines op: Aanbieding en dan kijk je en dan hebben ze op de dagen dat je wil nooit iets aan het eind van de streep.
Dus ga ik er maar niet vanuit, en heb toevallig wel een promo half april van DGT naar Manila. Zonder bagage dan want ook daar is het kassa aan het eind van de streep.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

vvjoris

Dat is nu eenmaal marketing ....

Ze lokken je naar de site om goedkoop te boeken, maar de goedkope seats zijn 'op' maar intussen ben je op hun site ... en als je toevallig toch ergens moet naartoe vliegen, dan boek je maar ... of ga je naar de concurrentie, waar het net hetzelfde verhaal is ...

Anders in  :smiley-philippines: dan in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley:

Helemaal niet ... bij Aldi bijvoorbeeld:

3 weken geleden Nokia Lumia 800 voor 189 euro ...stock 3 stuks en 10 wachtenden aan de deur net voor openingsuur ...

deze week microgolfoven-grill voor 59.99 euro ... naar Aldi Deurne, daar hebben ze altijd 'veel' stock' ...maar deze keer dus geen ovens....

en om bij vliegen te blijven: Lufthansa ... BRU-HKG 529 euro ... maar als je wil boeken met niet te lange wachttijden ben je wel 200 euro meer kwijt ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


bananacreek