Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ik weet nog steeds niet waar het gebeurd is....en ik spreek niet graag met de man......soms denken de Amerikanen dat ze iets meer zijn dan de rest......... :jajaja: :lachen:




bananacreek


bananacreek


Kano

Onweer?? Of zijn de Chinezen al aan de aanval begonnen ??  :haha:

Die juffrouw schat ik 32 jaar  :confused2:  Maar ik kan er compleet naast zitten. Moet binnen afzienbare tijd  toch even naar dr Larrazabal  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 27 januari 2013, 12:35:42
Onweer?? Of zijn de Chinezen al aan de aanval begonnen ??  :haha:

Die juffrouw schat ik 32 jaar  :confused2:  Maar ik kan er compleet naast zitten. Moet binnen afzienbare tijd  toch even naar dr Larrazabal  :jajaja:

Het onweer: Voorbij één klap................ :thumb: :thumb: :happy:

De dame: 19 jaar............ :jajaja:

Dr. Larrazabal...........naar mijn mening nog steeds de man met de gouden handen........ :thumb: :thumb:


bananacreek

#9186
Citaat van: bananacreek op zondag 27 januari 2013, 12:18:39
Ik weet nog steeds niet waar het gebeurd is....en ik spreek niet graag met de man......soms denken de Amerikanen dat ze iets meer zijn dan de rest......... :jajaja: :lachen:





De buitenlanders hier: Er zitten een stelletje arrogante rotzakken tussen hier......mijn mening...vind je het hier niet leuk of niet naar je zin...dan sodemieter je toch op naar waar je vandaan kwam?........... :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy:

Kijk deze smerige rotmof in Bacong (Manfred) nam een bolo gisteren en hakte de bamboo-fence van een buurman  (die er niet was) kapot...zijn tijd gaat nog komen en dat is zeker (hij is om 08.00 uur nal dronken elke dag)......... :thumb: :happy: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Tijd om afscheid te nemen voor deze week......... :hoedjeaf:

[yt=640,505]PtoeWxgJe2U [/yt]

Herbie

Citaat van: Baliw-katok op zondag 27 januari 2013, 11:02:15
Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 januari 2013, 15:07:07
Ik zie het "afgrijselijke" niet zo goed..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/21248260/__Hilarisch_beestje__.html



mooie beelden van de tarsjeeeeeeeeee  :lachen:

:jajaja: :jajaja: zo zie ik soms filipina's aan de arm van hun Bf, asawa hangen, juist zo als de trasierkes  :lachen: :lachen: bang dat hij gaat weg lopen.
Wel prachtige beesjes al paar keer gezien.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#9189
Voor onderweg..................uit de INDO ROCK TIJD...maar nu zijn ze ook ouder....... :lachen: :lachen

Asiatics
[yt=640,505]1AOdEOJMHec[/yt]


BRAPA
[yt=640,505]tpjhmh6_YS8[/yt]