Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, de eerste dag na de mislukte "zelfmoordpoging"............... :lachen: :lachen:

Alles ging redelijk gezien de situatie en ik kon nog met de automaat naar de stad want daarbij had ik de linkerarm niet nodig ............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Thuis gekomen had ik al moeite om achterom te kijken............

Toen op het eenpersoonsbed gaan leggen want daar is de koelkast nabij en alles begon verschrikkelijk stijf te worden en ik begon moeilijkheden te krijgen met het draaien van de nek............ :jajaja: :jajaja:

Toen dacht ik: " Ik ga even tv kijken".. :jajaja: :jajaja: :thumb:



Dus het kussen dubbelgevouwen en toen de nek er boven op.....en na drie uur (na Johnny English Reborn) had ik het niet meer zo pijnlijk..............dormicum genomen maar de hele nacht NIET kunen slapen de zeer pijnlijke en stijve nek... :negatief: :negatief:

Toen medicijnen laten kopen door de timmerman die toevallig lang kwam om wat gereedschap te lenen......en die heeft ook de motor opgehaald en na het innemen van de bedoelde medicijnen gaat alles toch redelijk beter... :thumb:  :thumb: :thumb: :happy:

Maar voordat alles normaal is duurt het nog wel een paar weekjes dacht ik............


Herbie

Citaat van: bananacreek op maandag 21 januari 2013, 14:55:50
Van dat hoesten is ook niet veel gekomen.......spijtig dat ik niet kan werken vanavond........ :negatief: :negatief: :negatief:

Ok, hier het resultaat van de plastische ingreep............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Kom er nu pas achter dat ik ook nog haar op de borst heb............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:

Vergelijk met de aframmeling in 2007........... :denk: :denk:

Toch wel een stukje jonger dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:


Maar natuurlijk niet zoals in 1963......... :lachen: :lachen:


Zo zie je maar hee, had je nu eens een helm aan gehad :jajaja:, ging uw kopke er heel anders uitzien. Maar ja eens een kloot altijd een kloot :biggrinn:
man man man is weer eens een noorder buur :stomstomstom:
Nog een geluk dat de polizei je geen ticket geeft gegeven voor rijden zonder helm   :stomstomstom: :stomstomstom:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Het gebeurd hier maar al te vaak dat mensen op de begraafplaats komen wegens overstekende laagvliegende honden en zodra je het evenwicht kwijt bent dan is het afgelopen.....

Zo gebeurde het ook met JFK, maar die werd door een andere motorrijder "aangereden"

S'Nachts  wemelt het hier van de honden op de weg...of ze liggen op de weg of vechten om de loopse honden......en normaal maken ze wel ruimte als je flink toetert, maar zoms zoals mij mij een paar nachten geleden dan komen ze uit het niets en is het raak..........en er is hier geen wet zoals in Nederland dat een hond aan een lijn moet....

Wel staat in de civil code ergens aangegeven dat de eigenaar van een hond verantwoordelijk is voor de gedragingen van zijn hond(en).........maar probeer maar eens uit te vinden van wie de hond is............ :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


O.B.Bommel

Nou nou, wees maar blij dat de zelfmoordpoging mislukt is en een voorspoedig herstel.
Heb ik nu goed begrepen dat het donker was? Dan is in Dumaguete zelfs 20 km te hard denk ik wel eens.
Zoveel loslopend wild voorradig daar en het loopt allemaal op de weg.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ketelbinkie

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag 21 januari 2013, 15:56:52
Zoveel loslopend wild voorradig daar en het loopt allemaal op de weg.
Daarmee bedoelend op 2 c.q. 4 benen :denk:.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op maandag 21 januari 2013, 14:55:50
Van dat hoesten is ook niet veel gekomen.......spijtig dat ik niet kan werken vanavond........ :negatief: :negatief: :negatief:

Ok, hier het resultaat van de plastische ingreep............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Kom er nu pas achter dat ik ook nog haar op de borst heb............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:

Vergelijk met de aframmeling in 2007........... :denk: :denk:

Toch wel een stukje jonger dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:


Maar natuurlijk niet zoals in 1963......... :lachen: :lachen:


Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik, naar gelang je ouder wordt, dat je er steeds knapper gaat uit zien. Weet zeker dat je gf en jaya mijn mening zullen delen. Zo niet, direct ontslaan en nieuw personeel rekruteren.

bananacreek

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag 21 januari 2013, 15:56:52
Nou nou, wees maar blij dat de zelfmoordpoging mislukt is en een voorspoedig herstel.
Heb ik nu goed begrepen dat het donker was? Dan is in Dumaguete zelfs 20 km te hard denk ik wel eens.
Zoveel loslopend wild voorradig daar en het loopt allemaal op de weg.

Dank u en het was ongeveer 03.00 in den morgen....... :jajaja:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op maandag 21 januari 2013, 15:00:22
Ook het voetenwerk niet vergeten...........shoes?......OUT OF STOCK SIR.... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Om nog even terug te komen op het voetenwerk. Zit me af te vragen of de pedicure die de laatste keer de nagels van je tenen knipte een slok of fles teveel op had :shots: :fles: :lachen:.