Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Weer een geheim wapen?? Weer een boor? Even een paar dagen met spanning afwachten :happy: :weetikniet:
In December 2012 dan toch het einde van de wereld?????????????? :negatief:



bananacreek

Voor de dames van het forum? :happy:


Eindelijk de cabbage voor deze week aangekomen  :happy: :happy: :thumb:


Het antiek afladen :lachen: :thumb:



bananacreek

Kan de datum van het schilderij niet goed zien en morgen toch even kijken of dat ECHT oud is  :weetikniet:



bananacreek


Phille

Citaat van: bananacreek op maandag  7 maart 2011, 13:22:55
Voor de dames van het forum? :happy:



Bananacreek, er bestaat ok een lokale versie van: 'Tanduay ICE', maar met rum dan ipv wodka, is lekker en vooral goedkoper  :happy:


bananacreek

@Phille: Ja, dat stond er naast, een meter verderop, maar ik dacht daar niet aan :thumb: :thumb: :fles: :shots:





bananacreek


bananacreek

#908
De BIECHT STOEL in Bacong ( model 1856, gesloten type)  :thumb: :thumb: :thumb:


De Biecht stoel uit de Cathedral Dumaguete city ( model 1756, "cabriolet" type) :negatief: :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:


Zit je te biechten naast een paar honderd kerkgangers:

Padre: " Ok Klootzak wat heb jij verkeerd gedaan deze week om daarbij eventueel in aanmerking te kunnen komen voor vergeving door Onze Lieve Heer"? :weetikniet:

Klootzak: " Nou kijk Padre....uh ..uh..."  :denk: :denk:

Padre: " Luister nou even goed Klootzak, als jij werkelijk denkt dat je de waarheid kunt vertellen, dan wil ik dat NU horen". :jajaja: :jajaja:

Klootzak: " Ok Padre, ik heb weer gelogen deze week betreffende het aantal San Miquel Lights dat ik heb gedronken"  :drunk:

Dan zit er toevallig een buurman op de rij naast de biechtstoel en zegt:
" Dat is ook gelogen Padre want de Klootzak heeft op donderdag 14 San Miquel Light gedronken en hij is er vandoor gegaan zonder te betalen"  :negatief: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy:

Dat was de laatste Biecht session voor de Klootzak  :benweg: :benweg:







bananacreek

De laaste diesel-prijs
De Dame op de motor is niet in een al te goede bui dacht ik  :negatief: :weetikniet:


Hebben de leden van dit forum nog gebruikte (schone) onderbroeken te doneren?  :jajaja: :weetikniet: