Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#8900
Er zijn nog zes wachtenden voor u.......... :atyourservice: :atyourservice:

[yt=640,505]bquioOYRlUI [/yt]

Dat komt uit de jaren toen ik nog een jonge Klootzak was en betrokken was bij de INDOROCK en natuurlijk werd dit zeer goed nagedaan vooral door de INDO bandjes die op de Zeedijk in Amsterdam speelden totodat de Surinamers de zaak begonnen te verpesten en daar werden ware veldslagen gehouden om 0200 s'morgens buiten zaken zoals San Francisco... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

[yt=640,505]nJT-W_e4vek [/yt]

:offtopic:  :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

vvjoris

Citaat van: antzan op zaterdag 12 januari 2013, 20:46:15
vvjoris ,  daar heb je gelijk in .
Maar bij ons , Plus markt , hebben ze Gouda 48+ jong belegen ,
4,39 per Kg. Deze is ook erg smakelijk  .
Echt verschil met Aldi/Lid'l .
Daar en tegen is bij de Lid'l  de Brie erg goed/koopje .
antzan


'groceries' zijn goedkoper in NL dan in BE, heel raar keek ik op toen ik 'Kassa' gisteren zag op NL1 ... men had het over de 'dure' winkel Albert Heyn ... dat is hier de op één na goedkoopste .... (dus goedkoper dan Aldi en Lidl, Colruyt is goedkoopst (behalve voor vlees, maar dat zeggen ze nooit))
'Plus' en 'Jumbo' (en het andere, C1000 of zo) hebben we niet in BE
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Dus Mr. Ramos wilde even snel rijk worden door een container met helmen te bestellen (of via zijn vriendjes) en dan de mensen die apprehended zijn even naar de LTO te laten komen voor een debriefing en dan zeggen: "Ok, you can now buy a quality helmet at a fair price before you can go home"............ :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:  :negatief: :negatief:





bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Morgen even naar Cebu city................for one peso...... :jajaja: :jajaja: