Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

The stylish fans weren't cheap -- the smaller model's suggested retail price was $299.99, while the larger fan would cost you $329.99. That's a pretty steep price for a device that pushes air at you.

Nu toch wel een stukje goedkoper dacht ik @ 4000 pesos :thumb:  :happy:

bananacreek


josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 maart 2011, 16:11:07
Wat bedoelt u dat u daar mee op stap ging?  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
U was ook een Dj?
In de jaren '70 had ik een TEAC bandrecoder met 26cm spoelen dacht ik?
Sony had er ook één en dan Revox en ik weet niet of Akai dat 26cm model ook had?

Nee, ik werkte bij een verhuurbedrijf van audio en video apparatuur. Voor congressen, vergaderingen, bedrijfspresentaties, etc.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

vervolg kerken....

Dit is de Cathedral Church in Dumaguete city met de bijbehorende watchtower



De watchtower was gebouwd in 1811 om als uitkijkpost te dienen om de mensen te waarschuwen tegen van uit zee naderende muslim Moro piraten welke vanuit Mindanao kwamen. :thumb:








bananacreek

Hier ben ik al tientallen keren binnen geweest voor trouw, begravenis missen, enz. enz.




Van links naar rechts: Pierrewier, Boomerang en Bananacreek  :floet: :lachen: :applaus:





bananacreek


bananacreek



Wat meer:
The St. Catherine of Alexandria Cathedral — Another historical monument that complete the history of Dumaguete city, this church is known as the largest church ever built in the city. It was build during 17th century same year when the bell tower was built at exactly  1754-1776. The church display different grotto of saints, with the combination display of traditional European architecture where you can see the .

It was 2005 when the church undergone restoration, but the structure is maintain as its original looks. Adding some antiques display that makes the church more beautiful.






bananacreek

#898
Soms wordt beweerd dat de toren in 1811 was gebouwd en een andere keer wordt beweerd dat de toren tussen 1754 en 1776 werd gebouwd, ik kan daar niet meer van slapen  :neeneenee: ik ga dat uitzoeken  :jajaja::ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Het bovenstaande in het Engels is niet MIJN Engels :neeneenee: :neeneenee: Wat een fouten, waarschijnlijk een Duitser geweest :lachen: :lachen:
Die heeft ook zitten rotzooien met de datums???? :negatief: :negatief:


bananacreek

Het uiterst geheime (kern)  :denk: wapen van Dumaguete city



Verdwenen en da gaten zijn gevuld met cement :thumb: :happy:


:benweg: