Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu de vraag waar ligt HAGNA BOHOL.....even Googelen...........er zijn nog 18 wachtenden voor u......... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]qysStCooZNg[/yt]



Kano

Het is Jagna, die plaats ligt zo ongeveer in het midden van de zuidkust van Bohol.  :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek

Telefoto:



Bosbrand Australia?............ :neeneenee: :neeneenee:

Stoom "release" Palinpinon Geothermal Powerplant op een afstand van toch minstens 12 km... :jajaja:

Daaronder het RCPI antenna station (relay station)

Geothermal Powerplant Palinpinon Valencia


bananacreek


bananacreek


bananacreek

One for the road?................ :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]c9VsF8sCGec [/yt]

In Marokko was er vroeger zoiets zoals Cowboy Gerard........... :thumb: :thumb:

Dat speelden ze vaak in de Arbeidsvitaminen (AVRO?) s'morgens om tien uur........... :thumb: :thumb: :happy:

[yt=640,505]QwAfJCvs_lM [/yt]

:offtopic: :offtopic: :offtopic:...................... :benweg: :benweg: :benweg:

antzan

vvjoris  ,  de kaas die jij bedoeld is de  Forme d'ambert .
Ik  vind het een van de lekkerste ,  en hij kost hiet E. 1,40  per ons .
Dit in tegenstelling tot bvb Rockfort of Gorgonzola ,                             die wel 3 Euro kost .
antzan
Foodmaster

vvjoris

Citaat van: antzan op zaterdag 12 januari 2013, 17:45:05
vvjoris  ,  de kaas die jij bedoeld is de  Forme d'ambert .
Ik  vind het een van de lekkerste ,  en hij kost hiet E. 1,40  per ons .
Dit in tegenstelling tot bvb Rockfort of Gorgonzola ,                             die wel 3 Euro kost .
antzan

Ja inderdaad, dat is de naam. Persoonlijk heb ik die zelfs liever als roquefort, omdat die niet zo brokkelt, hij heeft meer consistentie, zo ergens tussen camembert en 'hollandse' kaas (gouda), ik heb die gekocht in de Makro, â,¬ 9.15 per kilo, stukken van ongeveer 300 gr. Eigenlijk is dat heel goedkoop: 'ordinaire' jonge kost 5 - 6 euro, maar voor 'lekkere' jonge betaal je in promotie al 8 euro per kilo. Qua smaak is er echt wel veel verschil tussen jonge aldi- of lidl- kaas en 'vers afgesneden' ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

vvjoris ,  daar heb je gelijk in .
Maar bij ons , Plus markt , hebben ze Gouda 48+ jong belegen ,
4,39 per Kg. Deze is ook erg smakelijk  .
Echt verschil met Aldi/Lid'l .
Daar en tegen is bij de Lid'l  de Brie erg goed/koopje .
antzan
Foodmaster