Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze gabber zit zonder benzine en moet dan wel even iets meer dan 2 km duwen/lopen...... :lachen: :lachen:



Het is mij aleen één keer voorgevallen........en zodra ik op reserve kom te staan dan schrijf ik even op mijn papiertje om de kraan weer normaal te zetten na het tanken (altijd volle tank @ P420).......... :thumb: :thumb:

Met  :smiley-philippines: gebeurt het zeeer vaak dat ze ergens midden op een highway zonder benzine komen te zitten en vaak tanken ze maar twee liter of zoiets......... :lachen: :lachen:

bananacreek

Helmet Law ellende:



OUT OF STOCK ?............... :neeneenee: :neeneenee:

UNITOP, Honderden helmen.............. :lachen: :lachen:

Dumaguete city LTO chief Roland Ramos........... :benweg: :benweg:

Overgeplaatst naar Bohol....... :lachen: :jajaja:

Waarom?.......waarschijnlijk niet streng genoeg?
Deze man heeft in het verleden al gewerkt in Cebu city, Bayawan, Bais en Dumaguete en een paar andere plaatsen en de man is een beetje "vreemd".............. :thumb:

Maar nu zitten wij hier met de gebakken turfen (of zoiets), want ze hebben een hele strenge uit Cebu city hier gezet...... :negatief:

Vandaag was er een checkpoint naast Robinson over een 150 meter lengte en iedereen met een motor werd gestopt en het regende 1500 peso tickets........ :lachen: :lachen:

Ik rij nog steeds zonder helm zoals ook 50% van de andere weggebruikers op motoren........ :lachen: :jajaja:

Kijken hoe dat gaat aflopen want ze rijden hier nog steeds met heel kleine kinderkens rond..........

Reuters/ANP/Klootzak...

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Rookvlees?.......... :neeneenee: :lachen:
Ben vergeten wat het is maar er word ham opgelegd met een vier stuks plakjes kaas (wordt door een Zwitsers bedrijf in Manila gemaakt (ook de ham) en dan "opgerold" en dan de oven in (dacht ik)... :happy: :happy:






Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 januari 2013, 14:18:57
Rookvlees?.......... :neeneenee: :lachen:
Ben vergeten wat het is maar er word ham opgelegd met een vier stuks plakjes kaas (wordt door een Zwitsers bedrijf in Manila gemaakt (ook de ham) en dan "opgerold" en dan de oven in (dacht ik)... :happy: :happy:







* Cordon bleu.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Zag hier een :smiley-philippines: vrouw met een Japanse Tattoo in de neck (waarschijnlijk een Yappayukkie geweest en voor de yakuzaa moeten optreden?)

Zoiets...... :jajaja:



Je bent er maar klaar mee om de rest van je leven als  :smiley-philippines: vrouw met een tatoo in de nek rond te moeten lopen...

In Europa hebben zeer vele vrouwen en meisjes een tatto op de kont of waar dan ook (dacht ik)......



Op de  :smiley-philippines: wordt er nog steeds vaak gedacht dat een vrouw met een tattoo van de Lichte zeden is....

In principe vind ik tattoo's mooi als het goed gedaan is en er zijn nu maar weinig  :smiley-philippines: mannen ZONDER tattoo.............