Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok, vervolg HELMET LAW:

Zo zag je vandaag behoorlijk wat mensen met helmen slepen......... :jajaja: :jajaja:



In UNITOP



Nu zie je toch 35% van de mensen met een helm rijden maar er zijn een behoorlijk aantal waar geen sticker op zit, dus totaal nutteloos als je zou worden gestopt....je krijgt nog een hogere boete dan in het geval als je GEEN helm draagt....

bananacreek

Prijzen in Unitop zijn nu toch behoorlijk hoog acht ik maar er staan leuke helmen bij....... :thumb:

"Ladies no need to look so pissed, this picture is in the name of science only, please continue with your choice... :lachen: :lachen:



bananacreek

Dit lijkt me een leuke helm voor een Klootzak, flatblack, leuk scherm voor in de regen........ :thumb:



Maar @ P1250 waarschijnlijk niet bedoeld voor een AOW'er.......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

MAAR KIJK NU EENS................. :happy: :happy: :happy:

EEN SET VAN TWEE RUSSISCHE CAMOUFLAGE  HELMEN?................. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



NU MAAR HOPEN DAT ZE PASSEN......... :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

[yt=640,505]-JDqd6POCqc [/yt]

De eerste uren konden ze geen rubberboot vinden en toen heb ik de mijne aangeboden, maar er werd niet gereageerd....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:





bananacreek


bananacreek

Vervolg Zamboanga Ferry "landing"

Ok, voordat ik bij de pier kwam vanaf Piapi Beach: "Gezicht op Bohol".....(het zwarte gat)...?.. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Laag tij...."Oops Captain we run ashore" said the First Mate........... :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:







Captain's reply:
"Ok, Junior we will call for Professional Help to pull us away from this area"

"But first we will have a prayer meeting on the bridge...you never know, because I have the feeling that the Lord is watching us right now".................. :thumb: :thumb: :applaus: :applaus: