Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

dummyo

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 12:53:00


Ja hoor, ze stond in map 102............. :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb:



Is ze niet schattig?

Zo zie je maar weer AGE DOES NOT MATTER, AND LOVE IS BLIND........... :happy: :happy:

[yt=640,505]Nu9RVPTpDyA[/yt]




Kun je voortaan even waarschuwen als je dit soort foto's post? Ik lees dit forum namelijk altijd tijdens het eten.  :jajaja: :jajaja:

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 13:05:05
@vvJoris:

Tuod en Senorita zijn beide geel als ze rijp zijn en de Tuod wordt meestal gegroeid voor export mango.


Je hebt ook nog een mango die Karabao heet en ook geel van kleur indien rijp. Formaat wat kleiner als de Tuod mango en groeit meer op Mindano dan op Negros uit goed geïnformeerde bron vernomen.

Ketelbinkie

Citaat van: vvjoris op zondag 30 december 2012, 12:59:39

Amai, van achter is ze precies mooier dan van voor....


Vroeger, wat heet, hadden (en waarschijnlijk nog steeds) we daar in  :nederlandsevlag: een uitdrukking voor: mooi van verre, maar verre van mooi!!

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 13:15:37


[yt=640,505]UD-24X0EeIU[/yt]


:benweg: :benweg: :benweg: :benweg:
Denk dat bij haar of zijn geboorte ??? de moeder zo hard moest persen dat die er gewoon met de snelheid van het geluid uitgefloept is en recht met het gezicht tegen de muur van de kamer geknald is ....!!  :lachen:  :lachen:

vvjoris

Citaat van: Ketelbinkie op maandag 31 december 2012, 05:37:02
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 13:05:05
@vvJoris:

Tuod en Senorita zijn beide geel als ze rijp zijn en de Tuod wordt meestal gegroeid voor export mango.


Je hebt ook nog een mango die Karabao heet en ook geel van kleur indien rijp. Formaat wat kleiner als de Tuod mango en groeit meer op Mindano dan op Negros uit goed geïnformeerde bron vernomen.

To do: proef Tuod, Senorita en Karabao & select the best to export to  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: :eu: .....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Meestal is de Tuod hier voor export naar Manila en waar dan ook want normaal is de Tuod wat meer zoeter dan de Senorita, maar de prijs is dan ook veel hoger en Senorita kan in het seizoen naar P10/kg vallen en dan heb ik mango voor ontbijt, lunch, dinner en snak.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



bananacreek

Gisteren



Veel minder vuurwerk dan voorgaande jaren............

Why Not had voor 12 duizend vuurwerk gekocht maar ik heb niets kunnen zien vanwege het draaien van de grammofoonplaten.................. :jajaja: :jajaja:


AAN ALLE LEDEN, GASTEN EN AOW'ERS EEN VOORSPOEDIG 2013 TOEGEWENST.............. :jajaja: :jajaja:

Een oudje voor het nieuwjaar:

Solomon Burke in de Heineken Hall in Amsterdam........ :thumb: :thumb:

[yt=640,505]RtIjj9j4chA[/yt]

bananacreek


bananacreek

Hij had toch beter GILETTE scheermesjes kunnen gebruiken............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:





Hier scheert de Klootzak zich ongeveer 42 dagen mee......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Scheerschuim is P99 en komt uit Canada (grote bus) maar iemand hier zegt dat de originele Gilette foam veel beter scheert, misschien, maar een klein busje kost je wel ongeveer 140 pesos........ :negatief: :negatief:


bananacreek

BOT-BOT (spreek uit BOET-BOET) uit Tanjay gaat hier door als DE BESTE............ :thumb:

Te zoet voor mij............ :negatief: