Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Ja hoor, ze stond in map 102............. :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb:



Is ze niet schattig?

Zo zie je maar weer AGE DOES NOT MATTER, AND LOVE IS BLIND........... :happy: :happy:

[yt=640,505]Nu9RVPTpDyA[/yt]



vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 12:38:41
Juist TUOD dat was de naam van de duurdere mangoes.

Ja, en die fruitstalletjes kunnen de prijzen lager maken want die betalen weer geen huur in de market en die proberen in een week of drie wat extra bij te verdienen....

Ik was in de war met GUOD, de (ongeveer) twee meters bamboo vlak boven de grond hetgeen hier vaak als "fence-posts" wordt gebruikt............



Ik ken alleen gele en groene...zijn die gele dan GUOD?


Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 12:38:41
Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen.......

Amai, van achter is ze precies mooier dan van voor....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

@vvJoris:

Tuod en Senorita zijn beide geel als ze rijp zijn en de Tuod wordt meestal gegroeid voor export mango.


bananacreek

Nu lopen de tranen me toch wel langs de wangen............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk:



[yt=640,505]4Ml5PUzEMVo[/yt]

Dit nummere gedownload en morgen toch in de disco spelen........

bananacreek


vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 13:05:05
@vvJoris:

Tuod en Senorita zijn beide geel als ze rijp zijn en de Tuod wordt meestal gegroeid voor export mango.



En dat meisje, is dat soms ook 'senorita'?

Kost die ook 1.50 euro per kilo?

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag 30 december 2012, 13:29:58
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 13:05:05
@vvJoris:

Tuod en Senorita zijn beide geel als ze rijp zijn en de Tuod wordt meestal gegroeid voor export mango.



En dat meisje, is dat soms ook 'senorita'?

Kost die ook 1.50 euro per kilo?

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Nee, dat is een BAYUT.........@P500/uur...... :jajaja: :jajaja:

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


bananacreek

Zeer weinig vuurwerk hier rond kerst en tot vandaag aan toe en ook op oud/nieuw veel minder dan in de jaren '80-'90.... :jajaja: :jajaja:



Ook veel minder.......... :jajaja: :lachen: