Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Another one bites the dust?.......... :lachen: :lachen:

Ijzel op de weg?.............. :weetikniet: :weetikniet:





Als die vol met cement zit dan wordt dat een hele klus voor mij............. :lachen: :lachen:


josv

Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 december 2012, 13:17:48
Internet antenna van Hr. Boomerang naar de knoppen door typhoon Pablo



Hij zou misschien weer online komen na e 24 ste December maar nu wordt er ook PLDT aangeboden met een kleine schotel (of zoiets)....maar hij wil het eerst nog zien of dat goed zou werken........... :weetikniet: :weetikniet:



Hier in Davao was m'n Globe-stikkie VOOR Pablo maar een beetje zozo. NA Pablo was ie een paar dagen van slag maar nu  :applaus: ECHT snel zal het nooit worden maar voor mijn doeleinden genoeg !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Kerstparty disco voorbij en ben de eerste clip aan het uploaden maar de kwaliteit is niet goed vanwege het feit dat er maar weinig licht was.......... :negatief: :negatief:

Een paar foto's en clips volgen na het einde van de wereld............. :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Iets vertraagd hier vanwege het gebruik van  :smiley-philippines: time........


bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag 21 december 2012, 13:33:32
Citaat van: bananacreek op vrijdag 21 december 2012, 13:17:48
Internet antenna van Hr. Boomerang naar de knoppen door typhoon Pablo



Hij zou misschien weer online komen na e 24 ste December maar nu wordt er ook PLDT aangeboden met een kleine schotel (of zoiets)....maar hij wil het eerst nog zien of dat goed zou werken........... :weetikniet: :weetikniet:



Hier in Davao was m'n Globe-stikkie VOOR Pablo maar een beetje zozo. NA Pablo was ie een paar dagen van slag maar nu  :applaus: ECHT snel zal het nooit worden maar voor mijn doeleinden genoeg !

De verbinding van Boomerang was SMART want de Globe sticks (zoals Tattoo enz) is een rotzooi hier als je tever uit de stad komt zoals Bacong enz.

bananacreek


bananacreek

Slechte kwaliteit wegens gebrek aan licht en ik ben GEEN fotograaf maar een Klootzak......... :jajaja: :jajaja:

Komen een paar extra clips na uploading daarvan......

[yt=640,505]tGLNzpzaEtA[/yt]

bananacreek

Gedeelte van het eetwerk

Kroketten?.................. :weetikniet: :weetikniet:





Door een oude Japanner gemaakt en later een clip van hem


bananacreek

Ik ben 3 jaar en mijn hobby is dansen............... :happy2: :happy2:



Heeft er iemand praatjes?..... :lachen: :lachen:


bananacreek

Ik had al teveel San Miquel Light op om honger te hebben...........altijd te bescheiden..... :negatief: :negatief:


bananacreek