Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De timmerman heeft verlichting op zijn fiets.........die zou de Nobelprijs moeten krijgen............. :lachen: :lachen:

Nu verkopen ze zulk spul hier maar misschien 1% van de fietsers gebruikt het en s'avonds zijn die krengen bijna niet te zien.........




Geen foto's:

Gisteren werd een motor door een vrachtwagen overreden en dat kwam omdat sommige motorrijders met een rotgang van een klein zijweggetje of pad de mainroad oprijden zonder dan maar ook even naar links of rechts te kijken............en 99 keer gaat het goed maar één keer is dat een enkele rijs naar de begraafplaats of zioekenhuis ....... :ripba8: :ripba8:

Dezelfde middag kwam er vlak voor mijn motor een kalf de weg op draven en dat scheelde niet veel.........




bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 18 december 2012, 12:21:47
Citaat van: bananacreek op dinsdag 18 december 2012, 12:06:35
Leuke prijs maar de vraag is altijd met CDR-King producten voor hoelang het werkt.......... :weetikniet: :weetikniet:
Twee dagen garantie (omruilen)............ :lachen: :lachen:


Je krijgt in ieder geval een soort van garantie. Wilde voruge week in Lee Plaza kerstverlichting van ca. 400 peso kopen, vroeg ik de verkoopster of er garantie op zat. Ja, of beter gezegd eigenlijk niet, tot aan de voordeur zo gezegd. Dus laat maar zitten. Loop ik Unitop binnen, koop kerstverlichting van 199 peso met, echt waar 1 week garantie. Maar goed ook, thuis gekomen brandde het ongeveer 14 min. en daarna niks meer. Volgende dag terug en omgeruild tegen een wat duurdere die er wat beter uitzag enne... die doet het nog steeds :applaus:.

Normaal heb je zeven dagen om om te ruilen in Unitop maar als je te laat bent en je gaat met de DTI over de lippen komen dan zijn ze toch wel snel om het alsnog om te wisselen........

bananacreek


bananacreek

Varkensoren................ :negatief: :negatief:

Varkensoren Hamburger?........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Ik kan er geen touw aan vastknopen waar dit voor gaat dienen............voor de kerstboom?....... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoek Boulevard met Chin Loong restaurant hetgeen al open is sedert de jaten '70 en redelijke prijzen en een aantal jaren gelden at ik daar elke dag......


bananacreek

Eén van de laatste (oude) Teves huizen in de buurt van de boulevard............Teves...was DE NAAM in Dumaguete in de jaren '70 '80 maar sterven nu wat uit en een aantal moest de zaak verkopenwegens mismanagement of teveel Qeridas... :lachen: :lachen: