Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

WAARSCHUWING: VOOR MENSEN DIE HELEMAAL GEEN BLOED EN VLEESWAREN KUNNEN ZIEN NIET KIJKEN NAAR DE ANDERE VIDEOS DIE VOLGEN WAAR DE HECHTINGEN WORDEN GENAAID.............

[yt=640,505]graWUMYyVXQ [/yt]


WORDT VERVOLGD:

bananacreek

"Yes lady, I know that you are pissed off @ me, but het forum verwacht bewijs in deze................"... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
.


bananacreek


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 30 november 2012, 14:48:55
Had je je Nike schoenen aangehad was dat niet gebeurt :haha: 


Juist, ik ken mensen hier die gaan NIET ZONDER SCHOENEN......op de motor, maar dat zijn mensen met verstand........... :jajaja: :jajaja:



MAAR IK REED NIET, IK DUWDE ALEEN MAAR............... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Buitenlander met een schouder uit de kom vanwege het zwemmen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Waarschijnlijk een Italiaan.......... :jajaja: :jajaja:



Toen ik voor het eerst in Nederland met verlof kwam in 1992 hadden ze een programma op tv van de eerste hulp kamer van een ziekenhuis en daar zag je me toch wat binnenkomen lopen, rollen of rijden.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ok, het bestek is gelegd dus hebben ze toch een dotor gevonden?............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:
Begint nu wat pijnlijk te worden...........

Zie geen hamer en bolo..........en hacksaw........... :happy: :happy:

Wat zit daar in dat potje?....Kruipolie?.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

"This will hurt a little Joe"........... :lachen: :lachen:

" So it did"................ :negatief: :negatief:


xav