Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoogwerker?............OUT OF STOCK SIR............ :jajaja: :jajaja:

Dan maar een bamboehoogwerker op het dak van de wagen............... :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vandaag een gezellige dag geweest en dat begon als normaal in het dagelijkse doen van een klootzak... :thumb:


bananacreek


bananacreek

#8257
Toen las ik een email die ik al een paar dagen geleden had ontvangen maar nog niet gelezen:

Geachte hr. Klootmans

Naar aanleiding van uw schriftelijk verzoek om de letters SKL (SuperKlootzak) achter uw naam te mogen zetten verzoeken wij u vriendelijk om nogthans het navolgende in ogenschouw te nemen:

Desalniettemin de door u voordien ingezonden stukken betreffende de daarbij door u beweerde bewijsvoering omtrent de vereisten zoals door de WereldKlootzakkenVereniging gesteld word om daarbij in aanmerking te kunnen komen voor de titel SUPERKLOOTZAK moeten wij u hieromtrent tot onze spijt mededelen dat de voornoemde stukken als zodanig niet voldoende in mate zijn om daarbij een totaal aantal punten te kunnen behalen alvorens wij u tot SUPERKLOOTZAK mogen benoemen.

Met inachtneming van het hierboven gestelde verzoeken wij u nogmaals dringend om ons te terstond te voorzien met  meer duidelijke bewijsstelling en dan liefst in beeld waarbij derden daarbij kunnen aantonen dat u inderdaad in aanmerking komt om als SUPERKLOOTZAK verder te mogen leven op deze planeet.

Tevens dient u allereerst â,¬1050 inschrijfgeld op rekening 34645687655 over te maken binnen tien werkdagen na dagtekening van deze brief.

Wij hopen u hierbij naar behoren te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet

Lili Klootmaaraan SKL. MD. Drs.
secretaresse

Wereldklootzakkenvereniging
Postbus: 1250
1367 KL Breda
Marrokko

Ons Motto: "EEN KLOOTZAK IS GEEN KLOOTZAK ALS ER GEEN K VOOR STAAT"






bananacreek

Ok, de bewijsvoering................. :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

dan toch maar proberen?.....je weet nooit..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:

Op de motor gestapt en naa de stad gereden............. :thumb: :thumb:


Naar de stad gereden en groene thee gedronken na de Air purifier in de Karaoke te hebben schoongemaakt.

Thuisgekomen met een rotgang want de timmerlieden moesten naar huis en hadden geen sleutel van de bunker............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Moror onder het afdak naast de gate geduwnd (achteruit.. :jajaja: :jajaja:) en toen de motor op de mainstand willen zetten maar vergeten (eerlijk blijven Kloot...niet vergeten maar gewoon zoals gewoonlijk niet gedaan)......

Toen schoof de zijstand naar achteren en ging dwarst door mijn linker kliene klootteen en voet.......... :negatief: :negatief: :negatief:

Op het moment dat het staal door het vlees sneed voel je niets (als je met een mes wordt gestoken voel je ook pas later de pijn)



Naar het huis gelopen (eerst natuurlijk de motor op de stand gezet............ :thumb: :thumb:)

Toen de carpenters geroepen om de verbanddoos te brengen want het begon toen zwaar te bloeden, maar ze konden die doos (tupperware.. :thumb:) eerst niet vinden, maar toen ik doorging in het Marrokaans toen vonden ze de tupperware wel.

Gelijk de zaak afgebonden met pleister over de wond zodat die werd dichtgesnoerd.


Slipper aangedaan (maat 11) en klaarmaken om met de motor naar het ziekehuis te gaan (Holy Child0


wordt vervolgd:

bananacreek

Toen naar Holy Child gereden en viel niet mee om een parkeerplaats voor de motor te vinden.......... :negatief: :negatief:

Gelijk naar de E.R. gelopen en men vroeg wat er scheelde en ik ertelde de waarheid deze keer........ :thumb: :thumb: :happy:

"Ok, please Joe sit down first because the doctors are "OUT OF STOCK".............. :denk: :denk:

" By the way Joe, do you have diabetes?"
"Because if you have, you are dead meat because a wound like this will not heal and then we have to amputate your leg later on"................ :ripba8: :ripba8:

"Please keep our floor clean ok, we just cleaned it a while ago?"



"Ok, come with me and lay down on the bed so I can clean that ugly wound before we can find a doctor on duty ......no we dont have cable tv........"


"Why are you taking a video of me?"

"What?, because of a forum?"

Wordt vervolgd: