Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 23 november 2012, 17:04:19
Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:36:56
Klein maar Oersterk............ :thumb: :thumb:


Wat ik me af zit te vragen. Waarvoor houdt men deze pony's? Zo af en toe zie ik wel eens een pony ingespannen voor een klein open koetsje over de boulevard sjezen met toeristen erin. Heel af en toe ook nog wel eens een pinoy ongezadeld erop rijden ergens uphill buiten de stad, maar dan heb ik het wel gehad. Paardenvlees heb ik hier nog nooit iemand over horen praten, laat staan dat ik heb gezien dat het op de markt dan wel in de supermarkt te koop is (ben er zelf overigens geen liefhebber van). Graag het verlossende antwoord.

Dit zijn andere paardjes dan voor de tartanilla.

Deze zijn de bergpaarden (nu ongeveer P9000) en worden gebruikt als transport voor de mensen en goederen van en naar de Taboan's (bergmarkten) en voor ander persoonlijk gebruik......klein maar sterk.




bananacreek



En wat hebben ze er daarna mee gedaan?

Opgezet?

In een Terarium geplaatst en lokale katten gevoerd?

Opgegeten?



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Door een Cobra gebeten?...... :weetikniet: :weetikniet:



Nee, dit is toch niet Ome Joop.......

bananacreek

Wij hebben honger en verwachten toch wel iets van dit forum.......... :jajaja: :jajaja: :thankyoufw5: :thankyoufw5:


bananacreek


bananacreek

Even afgeleid door STARTREK IX - INSURRECTION....... :offtopic:..... :weetikniet: :weetikniet:



Heb STARTREK gevolgd sedert 1971 of zoiets.............. :thumb: :thumb:

Scotty BEAM UP DE KLOOTZAK...................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

ENERGIZE.............. :benweg: :benweg: :benweg:





bananacreek