Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Allemaal kapot door storm Sendiong
Maar men is nu druk in de weer met het repareren van wegen en bruggen............. :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

We naderen nu Cobra territory.................... :jajaja: :jajaja:



Is Joop het volgende slachtoffer van de Cobras?............. :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Achter de vallei het eindpunt: De Psychiatrische inrichting........... :thumb: :happy: :happy:... :weetikniet: :hoedjeaf:


bananacreek

Hier werden deze week twee (2m lange) Cobras gezien............





Ik zei vang er eentje en de buitenlanders geven er misschien 10 duizend pesos voor............ :weetikniet: :weetikniet:

Maar ik heb ook een probleem met de katten van de apartementen en misschien kan ik een Cobra als security guard inhuren?.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Ze hadden er wel trek in om om er eentje of meerderen te vangen en voot 10T pesos te verkopen...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Ik zei tegen de Habal habal driver: "I hear a small airplane?"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nee zei hij, het is een vlieger en daar zit iets aan dat in de wind vibreert........... :thumb: :thumb:



Zat toch behoorlijk hoog en ze gebruiken visgaren in plaats van vliegertouw zoals we dat vroeger in Marokko gebruikten en ik ga toch een grote vlieger maken op een keer............... :happy: :happy:

66 jaar en denkt nog als een kind...........maar ik denk dat velen zulks nog hebben?
Vergeet nooit de Dinky Toys die ik op Sinterklaas kreeg vroeger.... :happy: :happy:





bananacreek


bananacreek