Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

.

Hier lag de payloader van de berg en afgelopen dinsdag eruit getrokken......... :thumb: :thumb: :happy:




bananacreek

Ik vind het uitzicht daar elke keer zeer mooi ............. :thumb:




bananacreek

Teachers van de elementary school gaan naar huis voor het weekend (op de motor)


bananacreek


bananacreek

Grade 5, 13 jaar en een kettingroker.............(zal je zoon maar zijn?)


bananacreek

Lavagesteente en als je hier op valt (vanaf het "enge pad") dan kom je van een koude kermis thuis..... :negatief: :negatief:


bananacreek


Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 november 2012, 12:31:36
De Habal2 driver van vandaag en spreekt Engels.........en een goede driver en vriendelijke jongen en vorige week vroeg hij extra maar nu liet hij het en gaf zelfs zijn gsm nummer...





Die extra heb je als tip gegeven nu  :weetikniet: daarom vroeg hij niets bij  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Vanmiddag was een een rainshower en de passagiers gebruikten de raincoat over hun hoofden totodat de plastic (gelukkig) coat door de ketting werd gegrepen en de hele zaak blokkeerde........wat een ellende.......en morgen de zaak uit elkaar halen, maar nu zie ik toch roest en dat is niet goed..............geluk gehad toen de zaak blokkeerde.....





De ketting loopt niet meer over het kettingwiel maar over de raincoat...........

Nu naar het artikel van Sir KANO zoeken betreffende het feit dat pedicaps niet meer op de highway zou mogen komen.....was me even ontschoten gisteren........ :jajaja: :jajaja:

Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 november 2012, 12:44:23
Lavagesteente en als je hier op valt (vanaf het "enge pad") dan kom je van een koude kermis thuis..... :negatief: :negatief:



Ben je zeker dat, dat lavagesteente is en geen koraal.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.