Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 oktober 2012, 12:51:31
Nog een slimme painter/designer.......CHILDRENS CROSSING





Ja tzijn zulke talenwonders in   :smiley-philippines:      :lachen:


Ik maakte het volgende mee, afgelopen juni werden we weer een door de kustwacht aangesproken dat er geen naam op onze banca staat.   Want zowel de naam als het registratienummer  dat op de permit staan , moeten ook op de banca staan.

Dus ik denk ik koop verf en vraag de buurman, een simpele visser dat op mijn banca te schilderen.

Nou had mijn vrouw die eerder die permit had geregeld   de namen van onze kinderen Philip  en Shania  als naam van de banca opgegeven  bij de kustwacht.

  Dus ik zeg tegen die buurman, gaat dat lukken   :weetikniet:    Ja zegt ie Philip is geen probleem, hele bekende naam in    :smiley-philippines: maar Shania is wel een vreemde naam in   :smiley-philippines:  moet je wel even voor me opschrijven,  dus ik schrijf netjes Shania op een papiertje.


  Nou mogen jullie raden wat ie toen op die banca schilderde  ?


  Zegt ie

gosternokke




  De  volgens hem moeilijke naam Shania kwar er goed op dank zij het brief dat ik gemaakt had, maar van de naam Philip die hij wel wist ,ging toch wat mis    :lachen:

Ben beniewd wat de kustwacht hier weer op gaat zeggen.  Of misschien hebben ze het wel niet in de gaten   :lachen:

Herbie

Citaat van: gosternokke op dinsdag 30 oktober 2012, 16:24:29



  De  volgens hem moeilijke naam Shania kwar er goed op dank zij het brief dat ik gemaakt had, maar van de naam Philip die hij wel wist ,ging toch wat mis    :lachen:

Ben beniewd wat de kustwacht hier weer op gaat zeggen.  Of misschien hebben ze het wel niet in de gaten   :lachen:

Gewoon wat witte verf er op en opnieuw proberen, want denk dat je zoon niet kan  :lachen: dat zijn naam verkeert geschreven is.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

antzan

Foodmaster

bananacreek

Citaat van: gosternokke op dinsdag 30 oktober 2012, 16:24:29



  De  volgens hem moeilijke naam Shania kwar er goed op dank zij het brief dat ik gemaakt had, maar van de naam Philip die hij wel wist ,ging toch wat mis    :lachen:

Ben beniewd wat de kustwacht hier weer op gaat zeggen.  Of misschien hebben ze het wel niet in de gaten   :lachen:

Typing ERROR in Birthcertificate van de pumpboat.............. :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 27 oktober 2012, 13:14:19
ELLENDIGE TRIP NAAR LAKE BALINSASAYO...... :negatief: :negatief:

Start was goed, maar op dit punt begon het water van de dienstwagen te koken en de lakes zijn ongeveer twee kilometer verderop en dat haal je nooit............ :negatief: :negatief: :negatief:



Had een gallon water in de wagen en gevuld en toen verderop, maar toen zat ik in de wolken......... :jajaja:



Wordt vervolgd:

Zou zondag naar Cebu gaan en kijken voor een surplus, maar gaat ook weer niet door....
Nieuwe radiator kost hier P15000,00


Herbie

#7949
Citaat van: antzan op woensdag 31 oktober 2012, 07:02:25
Ik denk het ook .
Net als verkeerd !

Ik trek mij daar niets van aan van schrijf fouten is het nu D of T , DT of D , C of K zal mij een worst wezen
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.