Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Inderdaad een 11kg tank. In de provincie is het vaak niet goedkoper. Dit komt door geringere concurrentie, eenvoudige kartelvorming en door transportkosten.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ketelbinkie

Citaat van: Luke op vrijdag 26 oktober 2012, 02:53:39
Citaat van: Kano op vrijdag 26 oktober 2012, 01:59:57
Laatste keer 10 oktober betaalde ik P 1030 voor Petronas.

Is dat de prijs voor een 11Kg tank? Waarom zoveel? Dacht dat in de provincies alles zooooooooooveel goedkoper was?  :biggrinn:

Maar het woongenot is wat exclusiever :lachen: :lachen: :lachen: en zoals bekend heeft alles dus zijn prijs derhalve :lachen: :lachen:.

bananacreek

The storm is over............ :jajaja: :jajaja:

Was niet al teveel in de bergen van Tanjay.......... :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek

3 video clips aan het uploaden en dat zijn kleine stukjes in de auto genomen tussen dumaguete en tanjay

Zeer moeilijk te vinden hier: de Landrover Defender en de wagens die je hier zelden ziet zijn meestal eigendom van de Spaans-Fil sugercane planters en sommigen willen die wagens niet verkopen al zijn ze kapot.


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Reparatie van de tank, maar er was niets, geen hamer of wat dan ook en de repair had van binnen uit gemoeten maar ze zeiden vorige week dat er geen manhole was en dat geloofde ik niet en na dubbel check was het er wel..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dit gaat weer lekken en als je het van binnen uit doet...op gevoel het gaatje vinden......dan lukt het wel met dit materiaal.




bananacreek

Hier ook een clip van dit paadje wat zeer gevaarlijk is in de regen met slippers en San Miquel light......... :lachen:




bananacreek

Kaput sedert Sendiong en ook op vele andere plaatsen en waar is het geld uit Manila??...... :weetikniet: :weetikniet:



Rustig "beekje"?

Dat kan aanzwellen tot een moster tijdens hevige regen met bovenstaande foto als gevolg