Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag 15 oktober 2012, 14:38:47
Prof.mr.dr. Klootmans Kijk uit.  Neem niet te vaak  amoxillin de bacteriĆ«n worden er snel resistant voor en dan werkt het nier meer, zoals in mijn  geval.

Dank u waarde collega............. :atyourservice: :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Het is jaren geleden dat ik Amoxilline heb gebruikt en ik moet dan ook hierbij toegeven dat ik dat niet wist.

Zie nou eens waar dit forum goed voor is naast al dat visa en gezinshereniging gedoe............ :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Ok, 20.42 uur en ga een uur door ondanks de pijn in de grote teen................... :thumb: :thumb: :atyourservice:

Werk niet vanavond want ik ben een staking begonnen.... :jajaja: :jajaja:

Waarom?
Twee verpleegsters............vroegen naan mij of ik wat foto's van hun wilde nemen in Fr. Trupa zodat ze die foto's op hun Facebook zouden kunnen uploaden.
Ik zei: "Wel ik zal even toestemming vragen aan de ondernemingsraad en ik denk dat het geen kwaad zou kunnen."

Toestemming gekregen en vertrokken met de fanfare.

Daar eenmaal aangekomen stapten ze uit en ik had toen problemen met het zakken van de aut. radio antenna en de sleutel zat nog in de in de ignition en toen vergat ik die sleutels en sloot de deur........... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp:

Kon ik twee dingen doen......helemaal terug naar huis en de reservesleutel ophalen of proberen een  :smiley-philippines: vriend te bellen en vragen of hij een locksmith in Dumaguete kon vinden en gelukkig stond zijn gsm aan en hij vertelde mij dat hij iemand kon (zelfde man waar ik ook altijd heen ga) en dat zou dan 500 pesos kosten.

Na ongeveer anderhalf uur kwam de man aan met zijn vrouw maar ik was nog in de artis en toek ik buiten kwam had hij de sleutels al in de hand en hij vertelde mij dat het 3 seconden duurde om de deer te openen.....

"Ok, thank you very much bossing" zei de Klootzak en gaf hem 500 pesos.

Tot mijn uitersteverbazing zei de man: "No Joe, for out of town jobs I charge 1500 pesos".............. :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief: :negatief:

Heb het kunnen regelen voor 1300 pesos....nu nogmaals de vraag: WIE IS DE GROOTSTE KLOOTZAK OP DEZE PLANEET?????




Maar allee, de job was done............. :jajaja: :jajaja:

Alleen hier maar een paar foto's van de verpleegsters van het psychiatrisch ziekenhuis "ALTIJD IN DE WOLKEN"






bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dezelfde middag doorgereden naar Tanjay om iets in de bergen op te halen in de psychiatrische inrichting.

Hier begon de ELLENDE, maar daar meer over morgenavond..............



Wachtkamer van de dienstdoende arts van de inrichting.................. :thumb: :thumb: