Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Pjottr

Citaat van: bananacreek op donderdag 11 oktober 2012, 15:20:10
Zeer leuke afwerking dacht ik.......... :thumb: :thumb:



Ik wil mijn huis nu graag met dit spul bekleden @ P300+per vierkante meter materiaal kosten


Een advies als je het hier mee bekleed moet je het wel vernissen.Anders blijf je het schoonmaken.Beetje vocht en hitte en het zomaar groen Dag Wit!!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op vrijdag 12 oktober 2012, 15:09:05
Citaat van: bananacreek op donderdag 11 oktober 2012, 15:20:10
Zeer leuke afwerking dacht ik.......... :thumb: :thumb:



Ik wil mijn huis nu graag met dit spul bekleden @ P300+per vierkante meter materiaal kosten


Een advies als je het hier mee bekleed moet je het wel vernissen.Anders blijf je het schoonmaken.Beetje vocht en hitte en het zomaar groen Dag Wit!!


Ja juist dat is een zeer goed idee en de meesten doen dat zoals ik zag........... :thumb: :thumb:

bananacreek

Te mooi om niet te plaatsen voor de liefhebbers van deze planeet waar ik ook tijdelijk woon (kom van Uranus).. :jajaja: :atyourservice:

[yt=640,505]6v2L2UGZJAM [/yt]

bananacreek

Heb weer een aantal vreemde avonturen meegemaakt waaronder eentje waarbij ik de sleutels in de wagen liet zitten per "ongeluk" en hetgeen me 1300 pesos kosste om een locksmith uit Dumaguete te laten komen die het opende het in drie sekonden........later meer.

Verder naar de bergen geweest met hachelijke avonturen op een Habal-Habal enz...........foto's +een aantal video clips...



Wordt vervolgt.............ASAP

bananacreek

Onderdeel an het Klootavontuur.................. :jajaja:

Maar ben te moe nu na twee dagen op en neer in de wagen, motor, habal-habal.........en na de bedoelde habal-habal rit moet je wel kapot zijn dacht ik..........



bananacreek

Stuk of zeven clips gaan volgen Niet allemaal op ¶ één avond natuurlijk maar daarbij zit ik op een habal-habal en niet in een limousine op de snelweg in Marokko.
Kwaliteit is niet goed vind ik en misschien verkeerde instelling ergens van de nieuwe camera..... :weetikniet: :weetikniet:

Ik ben een Klootzak en geen cameraman bij de Evangelische Omproep............... :neeneenee: :neeneenee:

Mijn kapotte teen gaat nu pijnlijk en stijf worden........... :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Deel 1 (slechte kwaliteit, maar leuk voor degenen die nog nooit in het helige land hier zijn geweest)

[yt=640,505]YeAoZgDqE9M [/yt]

bananacreek

#7758
Alles wordt vertraagd want er is nu infectie in de teen en heb koorts................ :negatief: :negatief: :negatief:

Gelijk Bactroban er op @P385 (5g) en 7 dagen Amoxillin 500 mg (generic @ P5)





Een hoop  :smiley-philippines: beginnen met antibiotics en stoppen ermee na een dag of drie om geld uit te sparen...... :lachen: :lachen:

Ik niet.....een week tot 10 dagen en ALLES opmaken wat voorgeschreven is.

Dit heb ik zelf voorgeschreven voor eenvoudige oppervlakte infecties

Dr. Klootmans MD.

Kano

Prof.mr.dr. Klootmans Kijk uit.  Neem niet te vaak  amoxillin de bacteriën worden er snel resistant voor en dan werkt het niet meer, zoals in mijn  geval.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn