Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag  6 oktober 2012, 13:44:29
Die mooie dame die uw masseuse is Heeft ze ook een naam?
Levert dit geen Tampo op bij uw vriendin?
Mag ik u ook iets vragen over het internet?
Ik heb nu smart en dat is dweilen met de kraan open. Drama 1e klas. In het begin redelijk goed en geen onderbrekingen
Sinds een paar maanden iedere week spontaan een paar dagen geen internet en de service is hopeloos.Gek word ik er van.
Wil er na 10 jaar dus van af. ook de telefoon (Gsm) in huis geen signaal en moet steeds naar buiten. Zit overigens midden in een grote stad????????????
Heb drie accounts. 1 zakelijk en 2 prive De zakelijke is al om naar Globe omdat de klanten begonnen te piepen.Ik hoor ze niet meer dus het lijkt wel goed te zitten.
Zou toch ook uw advies hierover willen vragen.omdat er in het begin zoveel problemen waren????
Raad u het aan of af ?
Was van plan om het 2MB of 3MB pakket te kiezen.Doen???
Ik hoor het wel en vast bedankt
Gr
Pieter (pjottr)

Ja, communicatie is nog steeds een zwak punt op de Fil.

Het hangt er ook vaak vanaf waar je zit en hoe je zit betreffende signaal special draadloos.

Na al de problemen in de eerste maanden van dit jaar met Globe ben ik nu toch wel echt tevreden mwant het gaat nu al een paar maanden vlekkeloos.

Maar ik heb hier dus wel een bussines conection van 3Mb want 5 en 6Mb hebben ze nog niet in de barangay waar ik woon.
Die business connection staat op naam van een filipijn omdat als buitenlander je geen business permit op naam kan krijgen.

Als u met een Filipijnse getrouwd bent dan zou dat op naam van uw vrouw kunnen die dan een business permit zou moeten aanvragen en daarna indienen bij de Globe waar u de connection aanvraagt.
Ik betaal P2400 per maand voor de 3Mb connection.

Na de problematieke maanden is Globe op een nieuw system overgegaan (dat beweert men althans) maar inderdaad ik heb maar zeer weinig tot geen enkele klachten nu en dan moet het goed zijn want ik ben een snelle klager wat dat betreft, maar ik moet eerlijk blijven daaromtrent en zeggen: Het gaat goed op dit moment.

De vraag is natuurlijk voor hoelang want je krijgt op een gegeven moment toch weer te maken met natuur rampen enz. waarbij submarine cables kunnen breken enz enz.

Mijn advies: Ga eens in uw buurt navragen (bv in internet cafes die ook een Globe 3Mb hebben) of ze daar ook redelijk tevreden zijn met Globe want ik dacht toch wel dat als het hier goed gaat het in w buurt ook goed zou moeten zijn (Bicol dacht ik waar u zit).

Natuurlijk is dit alleen mijn mening en kan ik nooit garanties geven wat derden doen.

Hoop dat u er iets aan heeft

bananacreek

Tampo begint te klaren maar ik heb gister nacht (per ongeluk?) een zware overdosis medicijnen genomen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



De masseuse is Lovely maar ik doe niets met die meisjes want ik ben te oud daarvoor en ze werken waar ik ook "werk" en ik respecteer ze.

Heb weer een aantal foto's van hier maar dat zal een paar dagen moeten wachten totdat de docter me een clearance geeft




bananacreek

Met dank aan het lid Ab............ :hoedjeaf:

Zeer mooi voor de liefhebbers van Amsterdam........... :thumb: :thumb:

http://www.amsterdam360.com/abc.html

bananacreek

Ben nu op proef verlof zonder begeleiding........... :jajaja: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :atyourservice:


Hier verkopen ze nog magazines uit het jaar 2006.......... :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek

Helmenwet

Stickers voor de helmen zitten ook op de lampen..en stopcontactdozen.......maar het probleem zou het nummer kunnen zijn?










bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek