Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#7680
Laatste:

Charlie and his Angels?................. :neeneenee: :neeneenee:

Klootzak and his housekeepers?...... :neeneenee: :neeneenee:

De Klootzak's nieuw uniform design waarbij je eventulele verstopte cellphones makkelijker kan ontdekken........... :thumb: :thumb: :happy: :lachen: (doorkijk voorruit....... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice:)



Nu zie ik pas wie er aan de rechterkant van mij zat en haar hand op mijn been had....die heeft maat 38B....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Ik was op dat moment even te verlegen om even naar rechts te kijken....... :jajaja: :jajaja:

De oude viezerik.......... :happy: :happy: :thumb:

Een medeforumlid zij een aantal maanden geleden: "HET LEVEN BEGINT PAS ALS JE 65 BENT"............ :happy: :happy: :happy:


O.B.Bommel

Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

O.B.Bommel

Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Budgie

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.

Kan begrijpen dat U met Uw teer gestel niet nog eens al die drukte wil hebben met alle zorgen van dien.
Leuk optrekje trouwens Alleen die oude auto in het gezichtsveld zou ik laten verwijderen door de City
Trouwens het past niet om een Heer te begluren of hij in zijn vacantie verblijf is Zeker zo`n roddelblad verslaggever.
Getting older beats the alternative -dying young

O.B.Bommel

#7685
Citaat van: Budgie op zaterdag 29 september 2012, 21:23:21
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.

Kan begrijpen dat U met Uw teer gestel niet nog eens al die drukte wil hebben met alle zorgen van dien.
Leuk optrekje trouwens Alleen die oude auto in het gezichtsveld zou ik laten verwijderen door de City
Trouwens het past niet om een Heer te begluren of hij in zijn vacantie verblijf is Zeker zo`n roddelblad verslaggever.
Juist, fijn dat men de situatie begrijpt, het is uiterst gevoelig voor mijn tere gestel. Edoch de schicht die op de voorgrond iets van zijn model onthult is vermoedelijk van de verslaggever. Mijn oude schicht is momenteel een Ceres-gele Rusco. En Bommel is niet eens op Bommelstein momenteel hetgeen de gevoelens er niet makkelijker erop maakt. Parbleu, heeft een Bommel ook nog eens van doen met papperazies, het is mij zwaar te moede.

Ja, het bouwen van optrekje Bommelstein heeft de hersens regelmatig doen kraken, en dat ik mij derhalve gelukkig prijs dat alles uiteindelijk redelijk volgens redelijk logistieke planningen heeft voltrokken is meer geluk dan dat er wijsheid in deze Heer voorhanden is, zodat ik wel ga oppassen dit nogmaals te gaan oppakken. Genoegs is Genoegs.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 september 2012, 15:21:09


Nu zie ik pas wie er aan de rechterkant van mij zat en haar hand op mijn been had....die heeft maat 38B....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Laat me eens raden; die exacte maat heb jij proefondervindelijk vast gesteld tijdens een in-house cellphone controle als onbezoldigd security guard :lachen:.

gosternokke

Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 16:01:41
Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 september 2012, 15:09:24
Te Huur?......... :weetikniet: :weetikniet:



ABSOLUUT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Te koop dan zeker ??????


  Mooi optrekje voor een Heer van stand, zie er gelikt uit   :thumb:

  Jammer dan toch dat op veel plaatsen in   :smiley-philippines:   je huis achter een hoge muur met prikkeldraad erboven moet staan.  Maar het zal wel noodzakelijk zijn neem ik aan.   Doet wel afbreuk aan je huis zo een lelijke muur   :negatief:

O.B.Bommel

#7688
Citaat van: gosternokke op zondag 30 september 2012, 07:29:47
Jammer dan toch dat op veel plaatsen in   :smiley-philippines:   je huis achter een hoge muur met prikkeldraad erboven moet staan.  Maar het zal wel noodzakelijk zijn neem ik aan.   Doet wel afbreuk aan je huis zo een lelijke muur   :negatief:
Het is vervelend dat dat inderdaad nodig is, ik begrijp uit je opmerkingen dat dat op Palawan nog niet noodzakelijk is. En dan heb het nog niet alleen over eventuele inbraken maar ook ander ongewenst bezoek. Vervolgens schijnt het ook nodig te zijn je land af te bakenen.

En dan durf ik ook nog te beweren dat ik nog in een Barangay woon waar de meesten elkaar wel kennen, maar de naiviteit ben ik inmiddels voorbij. Op de Antillen heb ik 3 inbraken meegemaakt (ik bespaar je de details) en 2 jaar geleden in NL vonden het een paar Roemenen nodig om het nodige te jatten, dus heb ik het wel gehad.

Dat hij lelijk is klopt, maar dat heeft een reden. Aan de 2 kanten die ik als definitief beschouw is de afscheiding mooi met hekken en "design", de andere kanten hoop ik nog eens af te mogen breken (en dan is design duur) omdat ik wat aanpalende meters grond wil kopen. Tot op heden werkt het niet, aan beide kanten zijn er witneus-effecten, dus vragen zij 10x de hoofdprijs en dat doet Bommel niet. Ik ben tevreden met wat ik heb en de rest is bonus als het ooit zover komt.



Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

bananacreek

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.


Ik moest iets naar een ander lid brengen en kwam daar langs en dacht even een foto trekken zodat u kon zien dat alles koek en ei is daar.
Dus helemaal niet kwaad bedoeld.
Maar in ieder geval mijn verontschuldigingen als dat nodig is voor de uitdrukking "TE HUUR?"............ :hoedjeaf: :hoedjeaf: