Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Leuk voor dakbedekking, van cement geperst.......(of hoe dan ook)... :thumb: :thumb:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vanmorgen kocht ik een extra bandenspanningsmeter in Tops & Bottoms............ :jajaja: :jajaja:



Thuisgekomen uitgeprobeerd en vergeleken met de betere kwaliteits meter (ongeveer P700 6 jaar geleden)



Toen bleek dat als je een bandenspanning van 32 PSI op de goede meter las de kleine "DIGITALE" ( :lachen: :lachen:) meter 20 PSI aan gaf................. :lachen: :lachen:

Later terug gebracht en toen aan de security guard gevraagd waar de "customer-service" was.......... :jajaja: :jajaja:
Had ik eigenlijk NIET moeten vragen, want hij gaf een handgebaar naar achteren (sprak geen woord Engels)...... :lachen: :lachen:


Toen het product omgewisseld voor een slagersmes............. :thumb: :thumb: :happy:



Ben wel vier pesos kwijt............ :negatief: :negatief:

Kano

Mooie boel, dat is nogal een verschil. Ik ga ook maar eens zo'n ding kopen want bij de benzinestations hier hebben ze geen luchtpomp.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bruno13


bananacreek

Citaat van: bruno13 op vrijdag 28 september 2012, 15:42:27
ne pesos is ne pesos,maar 4 creek
lol

Nou, het zal je maar gebeuren op een koude vrijdagmorgen.............. :negatief: :negatief: :negatief:

Gelijk even naar de bank geweest vanmiddag..............want alles was OUT OF STOCK..... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag 28 september 2012, 15:20:58
Mooie boel, dat is nogal een verschil. Ik ga ook maar eens zo'n ding kopen want bij de benzinestations hier hebben ze geen luchtpomp.

Ik gebruik een commpressor in da garage (wacht even voor een foto met wat muziek................)

[yt=640,505]B54PhP_7A3s [/yt]

Sleutels, waar zijn die sleutels nou weer................. :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: