Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hi, de Klootzak is mijn naam vergeten maar ik ben iets meer als een jaar oud en ben in Valencia geboren en na een jaar ben ik wel wat rustiger geworden............ :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf: :hoedjeaf:




bananacreek


bananacreek



boldy

nou ge je me tog niet vertellen dat je niet weet wat peeen zijn he klootzak of knoflook ja ?  als je dat niet weet dan vraag ik me af onder welke steen je geleefd hebt  :lachen: :benweg:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek


bananacreek

Gisteren overwerk in de disco en op een gegeven moment vroeg de manager of ik even voor drie extra gratis San Miguel Lights naar de El Camino disco wilde rijden en kijken of daar binnen werd grookt............

Geen problkeem zei ik............... :thumb:

Waarom vroeg ik?

"Omdat een paar blanken klaagden dat er niet meer gerookt zou mogen worden vanwege de "smokeban"



Daar aangekomen bleek de zaak dicht te zijn.......(op zaterdag?. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)

Maar in andere zaken zaten de asbakken vol



Mission accomplished:



Maar een half uur later kwamen de Marlboro Chicks en hun sexy skirts de disco binnen om sigaretten te verkopen.....ongelovelijk maar waar.... :lachen: :lachen: :lachen:








boldy

Citaat van: bananacreek op zondag 16 september 2012, 12:39:40
Nou u het zegt , ja................ :stomstomstom: :stomstomstom:



Deze steen:



das een flinke steen kloot . onkruid vergaat dus echt niet  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 16 september 2012, 13:16:32
Citaat van: bananacreek op zondag 16 september 2012, 12:39:40
Nou u het zegt , ja................ :stomstomstom: :stomstomstom:



Deze steen:



das een flinke steen kloot . onkruid vergaat dus echt niet  :lachen:

Correct, onkruid vergaat niet en een klootzak blijft altijd drijven..........deze kiezelsteen kwam met honderden anderen naar beneden tijden de storm SENDIONG op 17 December 2011 (in Barangay Palinpinon Valencia Oriental Negros)


bananacreek