Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#7490
Citaat van: Luc op vrijdag 14 september 2012, 14:54:20
.


Dank u dan zijn is dure Kartoffelensoep hier dus moet dat met speciale aandacht worden opgegeten (waarschijnlijk morgen: OUT OF STOCK SIR)........ :weetikniet: :weetikniet:

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 september 2012, 17:22:58
Citaat van: Luc op vrijdag 14 september 2012, 14:54:20
.


Dank u dan zijn is dure Kartoffelensoep hier dus moet dat met speciale aandacht worden opgegeten (waarschijnlijk morgen: OUT OF STOCK SIR)........ :weetikniet: :weetikniet:

Een stuk of 3 SMB light minder en je bent qua uitgaven weer in evenwicht  :lachen:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 september 2012, 13:57:52

Ongeveer 2 euros, maar misschien kan ik het met water verdunnen om uit te sparen als AOW'er?......... :weetikniet: :weetikniet:

VRAAGJE:........ WAT KOST ZULK EEN BLIK IN MARROKO OF BELGIE?................... :weetikniet: :weetikniet:

Water bijvoegen is een optie maar is enkel aan te raden als het staat aangegeven op de verpakking qua bereidingswijze. Voeg je water toe terwijl dat niet nodig is, ja, dan wordt het een erg waterig soepje wat ten koste gaat van de smaak. Dus of lekkere soep en geen water bijvoegen of veel soep door water bij te voegen en geen smaak.
Wat ik me meen te herinneren kostte in  :nederlandsevlag: een blik erwtensoep bij Aldi 0,99 eurocent en die vind ik alleszins aanvaardbaar qua prijs/kwaliteit. Duurdere soepen waren de z.g. maaltijden soepen van Unox maar dan zat je al gauw aan de 2-3 euro en zoveel centen meer.
Wist trouwens niet dat aardappelpuree in blik verkrijgbaar was, wel in een zakje waarvan je de inhoud vermengde met water. Maar de enige echte aarappelpuree maak je zelf door eerst de aardappelen te koken en daarna met bijvoeging van wat melk met een stamper tot puree te verwerken. De oude oma methode zo gezegd.
Zou zeggen eet smakelijk en geniet gewoon op je eigen manier met of zonder water.

bananacreek

CitaatWist trouwens niet dat aardappelpuree in blik verkrijgbaar was, wel in een zakje waarvan je de inhoud vermengde met water.

Alleen voor aflevering aan de horecazaken en  word niet aan de bodega in Camanjac verkocht en dit moet je ook aanmaken met water en melk zit er al in.



bananacreek


bananacreek

HDMI - RCA (composite) adaptor en niet te krijgen op de  :smiley-philippines: zover ik weet en over laten komen uit de USA, maar zodra dat in Manila aankomt alks First Class International Air Mail dan wordt het als second class surface mail afgehandeld............... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Duurde bijna een maand............ :lachen: :lachen:



bananacreek

Miriam: "Mr. Puno may I remember you that you are testifying before this honorable body UNDER OATH?"............ :jajaja: :jajaja:

Rico Puno denkt: "Never mind Bitch, you'll never get me"............. :lachen: :lachen:


bananacreek

"Well, let me tell you, I am innocent and I am a law respecting familyman"


bananacreek

#7498
" LADIES & GENTLEMAN, THIS IS YOUR CAPTAIN SPEAKING: WE ARE NOW APROACHING THE SMOKEFREE CITY OF DUMAGUETE, PLEASE FASTEN YOUR SEATBELTS AND RETURN YOUR SEATS TO THE VERTICAL POSITION, AND BE ON ALERT FOR THE NO SMOKING SIGN, HAVE A NICE DAY"............... ............... :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

"Hi, my name is Curipot, and I have just finnished eating a pigeon of the neighbour and are now waiting for a RED HORSE to wash down my meal".........advanced.... :xmas: :xmas: :xmas: