Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Benzinestation, zeer goede investering?............. :weetikniet: :weetikniet:



Ze zijn daar nu een maand of zes open.......maar daar moet geld bij als ze de area leasen........... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Even wat Arbeidsvitaminen (vroeger altijd om 10.00 uur op Hilversum II dacht ik)........ :thumb: :thumb:

[yt=640,505]X3JNxAGaUsA [/yt]

bananacreek

#7352
Dit is één van de twee Kaiser M-715 's van de Noreco 2, maar met een Japanse dieselmotor want original zou het een benzinemotor zijn.



De Klootmobiel is de KIA KM311 uit Zuid Korea op licentie van Kaiser gebouwd maar met een aantal verschillen. Dus een stiefbroer van de M-715



Hier nog een andere M-715



Wat meer informatie......(voor de liefhebbers natuurlijk en dat zullen er maar weinig zijn neem ik aan)
http://www.panzerbaer.de/helper/us_cucv_m715-a.htm



bananacreek

Hoop ellende in Cebu city de afgelopen dagen met water en vuur........... :negatief:

Ik vind het een leuke stad.........maar voor een paar dagen op het langst...... :lachen: :jajaja:



Die zaak daar op de hoek op de foto in de krant is een autoonderdelen winkel en nu afgebrand dacht ik....

bananacreek



Als je per ongeluk aan de bel trekt (nu een toeter) dan ben je de lul voor 2012 pesos........en menige dronken blanke heeft dat gedaan.
Nu wordt het nog maar zeeeeer weinig gedaan.......... :lachen: :lachen:.....euro problemen?... :weetikniet: :weetikniet:

Hier komt je naam


bananacreek


bananacreek

Lekke band.......... :negatief: :negatief:

Maar duurde 3 dagen voordat de band leeg stond.........



Ventiel bleek te lekken, maar ik heb hem toch 50 pesos gegeven......vriendelijke jongens daar en de eigenaar kon ik vroeger maar stierf aan asthma (veel asthma problemen op de  :smiley-philippines:)

De vulcaniseer "automaat" anno 2012.......... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Always on the last moment........... :lachen: :lachen: :jajaja:

Filipino time?............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek