Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Gaat één van de leden binnenkort trouwen?
Extra muziekanten te huur :thumb: :thumb: :thumb:


Weer de mooie kerk



bananacreek

Nog nooit gezien hier: Een MAHINDRA jeep uit INDIA


Een paar andere Mahindra, maar de eerste is dezelfde:











bananacreek

Verjaardag Boomerang? :weetikniet:
Nee, want dat moet nog komen................ :jajaja: :jajaja:

.........Of  is het weer een verjaardag van een hond of een kat? :thumb: :weetikniet:








bananacreek

Ok, de BIKERS zijn terug in town  :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :happy: :happy:

Waarom? Die komen hier elk jaar met fiesta en andere bijeenkomsten en rijden vaak naar Bayawan city
Vertrekpunt vandaag: Why Not, Rizal Boulevard. :atyourservice:
Wie zijn het?
Dat zijn Filipijnen en buitenlanders en komen in groepen vanuit Manila, Cebu, Bohol, Bacolod en waar dan ook
Deze mensen zijn de rijkere jongens vaak en de filipijnen zijn vaak doctors, advokaten, artiesen, burgemeesters en wat dan ook.
Professioneel gekleed en dat zie je gelijk is tegenstelling tot de jonges die hier rond rijden (drinken) welke de OUTSIDERS PHILIPPINES (SOMS MET DE JAS THAILAND) zijn. Maar later meer over deze mensen.

Ik sprak met een lid van de BOHOL bikers in het restaurant van de Why Not en vroeg betreffende de OUTSIDERS welke in Dumaguete city niet een al te goede naam hebben (leden zijn meestal buitenlanders) vanwege hun drinken en related gedrag.(zelf heb ik nooit met hun gesproken, maar ik heb er een aantal dronken gezien in de disko).

De Bohol man vertelde mij dat hun organisatie niet al te gelukkig was om de Outsiders mee te laten rijden, maar als een geste van manieren reden er toch een paar mee:

Met de Helm en de sidecar is een Outsider. De echte MANNEN rijden niet in zulke motoren en Outsiders rijden regelmatig op China motoren :denk:
 

Twee Outsiders


Zeer veel motoren en een geweldig gezicht en gehoor en later vertrokken ze in groepen naar Bayawan
Kost toch wel een paar miljoen pesos en daar kom ik met mijn â,¬2000 per maand WAO lang niet aan toe dacht ik  :neeneenee: :neeneenee: slecht foto, sorry :negatief:





















Robert

als je 2000 euro WAO hebt per maand heb je geen reden tot klagen lijkt me, daar zou ik meteen voor tekenen.

bananacreek

Wat een apparaat  :thumb: :thumb: :thumb:


Ok, klaar om te rijden (dit zijn geen z.g. Hell's Angels of zoiets)





bananacreek

Citaat van: Robert op zaterdag 26 februari 2011, 14:27:34
als je 2000 euro WAO hebt per maand heb je geen reden tot klagen lijkt me, daar zou ik meteen voor tekenen.


Nee hoor, ik klaag niet, maar ik haal het nooit bij die jongens. Maar ik ben er dan ook helemaal niet jaloers op omdat ik het gewoon respecteer als een ander wat meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb  :happy: :happy:

bananacreek


boldy

Citaat van: Robert op zaterdag 26 februari 2011, 14:27:34
als je 2000 euro WAO hebt per maand heb je geen reden tot klagen lijkt me, daar zou ik meteen voor tekenen.


inderdaad robert  ik ben jaloers op de kloot zijn inkomen  ik heb ut iedergeval niet en ik moet er nog wel voor werken  :lachen:
het is tog allemaal oneerlijk verdeeld he op de wereld   :lachen: (maar ik gun ut je van harte hoor kloot )
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

............



Als je daarmee onderuit gaat en je komt daar onder  .................... :negatief: :negatief:


.........dan is het niet zoals dit neem ik aan :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :lachen: :lachen: