Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 augustus 2012, 14:38:00
Aardbeien net van de boom geplukt?......... :weetikniet: :weetikniet:



Ramboetan aardbeien of zoiets......... :weetikniet:

Het is meer pit als wat anders en over de smaak valt te twisten.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 augustus 2012, 17:21:12
Citaat van: Pjottr op dinsdag 28 augustus 2012, 16:29:29
Oef dat zijn wel harde beelden zeg
Hebben het zeker niet overleefd


Ja, ik denk niet dat die dezelfde avond naar de disco geweest zijn.

Die foto kwam uit Mindanao en zo te zien is het een lijndienst tussen Digos en Gen Santos city.

Zulk een frontale aanrijding op een snelheid van 60km/h van beide voertuigen komt dan op 120 uit en dan is het zeer snel afgelopen als ze geluk hebben gehad maar je kan zo ook zeer pijnlijk en langzamer sterven.

Toch iets om stil bij te staan als je zelf elke dag op een motor rijd en een helm is dan toch ook niet veel als het bandje breekt............ :negatief: :negatief:

En er liggen er drie stuks.........(personen)

Mijn gedachten?
De bus staat aan de goede kant van de weg en de gasten op de motor zijn waarschijnlijk (zoals gewoonlijk hier) roekeloos aan het inhalen geweest ..... :jajaja: :jajaja:

Typisch voorbeeld van inhalen voor een bocht, maar in de PH vinden ze dat normaal tot dat het natuurlijk een keertje mis gaat, zoals in dit geval. Maar zelfs met een helm op waarvan het kin bandje niet breekt, lijkt het me zeer twijfelachtig of je als bestuurder en mede passagier op de motorfiets een dergelijke klap met de bus zal overleven. Als ik kijk naar het gat wat in de voorkant van de bus is geslagen ook al is dat polyether o.i.d.

bananacreek

#7232
SEPTEMBER 1 2012 IN DUMAGUETE CITY.........


What the F....ck........ I will be out of business......... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Always something to celebrate..........Never OUT OF STOCK........... :lachen: :lachen:




bananacreek



Sorry Joe, no 5Mb connection available in your area............OUT OF STOCK............ :negatief: :negatief:


bananacreek

Traffic ticket wrong parking.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Je mag wel op het voetpad parkeren........... :jajaja: :jajaja:


Maar niet op de weg tussen de auto's


Hier moet je achteruit kijken naar de corner......... :lachen: :lachen: :lachen:


Waarom die  :smiley-philippines: geen ticket maar wel de Klootzak?


Nu begrijp ik het WRAAK voor twee weken geleden........... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


Was jij het?

bananacreek

Hier hebben ze naast de normale traffic rules ook lokale regulations zoals PARKING VOOR MOTORCYCLES ONLY enz



De enigste traffic code op dit eiland in de kast van een Klootzak?


Inhalen............