Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Boem.............valt toch mee het aantal botsingen hier zelfs met het .......free for all..........verkeer hier..




bananacreek

Tweedagelijkse overdosis aan green tea............. :thumb: :thumb:
Bitter zonder suiker, maar zou goed voor de gezondheid zijn...............


bananacreek

Aardbeien net van de boom geplukt?......... :weetikniet: :weetikniet:



Ramboetan aardbeien of zoiets......... :weetikniet:

bananacreek



Vandaag een 5Mb DSL "upgrading" bij Globe aangevraagd, maar men wist nog niet of de area waar ik woon als voorzien was............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



De laatste kolom zou 6 Mb moeten zijn........waarom veranderen ze dit niet op hen website?

Who gives a F....ck?................ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:

bananacreek

Stand van zaken in Dumaguete:

January 2013: Helmet Law


August 28, 2012: Plastic Bag ban ordinance


September 1, 2012 : Smokefree ordinance Dumaguete.........first offence P1000, second offence P2000 en third offence P3000


January 1 2014: MARTIAL LAW Dumaguete city.............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Pjottr

Oef dat zijn wel harde beelden zeg
Hebben het zeker niet overleefd
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op dinsdag 28 augustus 2012, 16:29:29
Oef dat zijn wel harde beelden zeg
Hebben het zeker niet overleefd


Ja, ik denk niet dat die dezelfde avond naar de disco geweest zijn.

Die foto kwam uit Mindanao en zo te zien is het een lijndienst tussen Digos en Gen Santos city.

Zulk een frontale aanrijding op een snelheid van 60km/h van beide voertuigen komt dan op 120 uit en dan is het zeer snel afgelopen als ze geluk hebben gehad maar je kan zo ook zeer pijnlijk en langzamer sterven.

Toch iets om stil bij te staan als je zelf elke dag op een motor rijd en een helm is dan toch ook niet veel als het bandje breekt............ :negatief: :negatief:

En er liggen er drie stuks.........(personen)

Mijn gedachten?
De bus staat aan de goede kant van de weg en de gasten op de motor zijn waarschijnlijk (zoals gewoonlijk hier) roekeloos aan het inhalen geweest ..... :jajaja: :jajaja: