Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Budgie: Maar het is wel leuk om er naar te kijken al was het maar om asawa te plagen en commentaar te laten geven. 

Die kijken ook mee:denk: :floet:


Pjottr

Je hebt daarwel een mooi bruin leven creek Ik vind jou militairy jeep geweldig Ik ben hier ook opzoek naar zoiets maar niet gevonden. Klopt het dat jij deze hebt gerestaureerd?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#722
Citaat van: pjottr op zaterdag 26 februari 2011, 04:44:06
Je hebt daarwel een mooi bruin leven creek Ik vind jou militairy jeep geweldig Ik ben hier ook opzoek naar zoiets maar niet gevonden. Klopt het dat jij deze hebt gerestaureerd?


U bedoelt de Mitsubishi (zwart) of de KIA (camouflage)? :weetikniet:


De Mitsubishi heb ik in 2003 bij TITAN in Cebu gekocht en de prijs toen was "as-is" 4DR6 (turbo) =P170,000.00
4DR5 (non turbo) P160,000.00 en ik betaalde P190,000.00 (geheel gespoten en afgewerkt)
Maar nu kom je op P280,000.00 (as is)


De KIA was geimporteerd vanuit een army-dump in Korea (zie foto's hieronder) en ik betaalde P350,000.00 na volledige restauratie. P50,000.00 teveel want ik werd belazerd (eigen schuld want ik vergat om een receipt te vragen na de downpayment).  :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:


bananacreek

#723
Begin........KIA....SURPLUS KOREA...













2011














bananacreek

En maar bouwen, gaat 10 story worden
HEHeHE, gaat u zeggen: "We hebben hier in Belgie ...story buildings,  :jajaja: :thumb:, maar we zijn hier in Dumaguete city en dit gaat het hoogste gebouw hier worden, we zitten hier niet in Manila of Cebu of Brussel :neeneenee: U bent nu in de provincie van het Heilige Land :lachen:







bananacreek

Nieuwe betonwegen  :applaus: :applaus: :thumb:


Huidige BANKO CENTRAL in Dumaguete city


Hier bouwen ze de nieuwe BANKO CENTRAL in Dumaguete city



klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jens op donderdag 24 februari 2011, 07:45:59
Citaat van: Mawibata op woensdag 23 februari 2011, 17:20:59
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 februari 2011, 05:04:25




Banana, als je nu ipv je zoom te gebruiken, je broekspijpen oprolt en het water in gaat om dan korter bij te fotograferen,

zullen je foto's nog scherper zijn.

Niet dat het mij wat uitmaakt,  :weetikniet:  :evil:  maar de leden zullen het zeker weten te appreciĆ«ren.  :thumb:



de voorste[ :whataboobs:] is denk ik al aan geschoten , :baby: is een beetje een vette kanarie . maar goed het is ook wel moeilijk om daar eerbaar te blijven.
ik bedoelde dat meisje met dat glas in haar hand, maar goed ik zal het wel mis hebben , denk nu ook dat zij een beetje te dicht bij de voertrog heeft gezeten,.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Police station Dumaguete city op de plaats waar in 1996 het oude gebouw door brand verwoest was  :floet:


Had dit materieel ingezet kunnen worden dan had de brand tijdig kunnen worden geblust? :weetikniet: :negatief:






bananacreek

Sorry Jens, Ik dacht dat het hier om ging:
@Budgie:
@ Mawibata Denk dat Jens iets denkt wat misschien niet waar is want de dame met de kan heeft ook een buikje
En zijn ogen zijn geen scan




bananacreek

Japanse surplus, maar als het kapot gaat, dan heb je geen onderdelen  :negatief: