Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

LG show in the park...............
Ik vind de LG LCD/LED tv's beter dan de sony wat kleurinstelling betreft............ :jajaja:


bananacreek

Left...right ...left right............
Koppen omhoog, borst vooruit .......stelletje kippen............nog 6 km te gaan............. :lachen: :lachen: :lachen:

Ze waren niet gelukkig met de foto zo te zien.........of zijn ze al moe(deloos) na 1 km vanaf het politiestation?.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Dit zijn de trainees..............de normale politieman hier ziet er wel wat dikker uit........... :jajaja: :lachen:



Dit zal het uiteindelijke resultaat moeten zijn?.............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :lachen:



Ja, meneer.............waarom die politiewagen die daarachter rijdt?

Om de uitvallers gelijk naar het ziekenhuis of kerkhof te brengen........... :happy: :happy: :hoedjeaf:

bananacreek

Ik liep naast de PNB in Dumaguete en daar werd een Amerikaan (neem ik aan) bijna omver werd gereden op het zebrapad en de man ging flink tekeer............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Kon geen foto nemen......was net iets te laat......... :negatief: :negatief:

Hij liep waar het bord eenrichtingsverkeer op deze foto staat................ :lachen:



Kano

Denk dat vele Filipijnen dat bord niet (willen) kennen of denken dat het verboden te gluren betekent  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag  7 augustus 2012, 16:03:23
Denk dat vele Filipijnen dat bord niet (willen) kennen of denken dat het verboden te gluren betekent  :lachen:

Eenrichtingsverkeer tussen 05.00 am en 8.00 pm................. :jajaja:



Dus kan je niet naar Bayawan vertrekken tussen die tijden............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nee, de problemen zitten bij de Pagasa......niet bij mij........wel te begrijpen natuurlijk........ik was daar naast het Postkantoor vlak voor Qiapo in 1983 ergens en het water stond tot aan mijn kippenborst en plotseling stapte ik ergens in een gat en weg was de Klootzak............snorkelen?......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :lachen: