Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag 14 juli 2012, 16:20:33
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 13:04:26
@Gosternokke.......ze zijn bij u in de buurt........RED ALERT........



  Zolang die spleetogen Palawan met rust laten vind ik het best    :happy:     maar er is behoorlijk wat militaire aktivteit laatste maand,  langs de highway van puerto naar El Nido zijn er nu divere provisorische kampen van MARINES ingericht. En kom regelmatig van de oude  REO vrachtwagens met militairen tegen ,zag ik voorheen nooit hier.  Of onthul ik nu een militair geheim en moet ik me binnenkort voor een militaire rechtbank wegen hoogverraad verantwoorden ?     :weetikniet:

De REO




Nee hoor, dat was geen miltair geheim meer, want als de grote invasie bij de kust van El Nido wordt gedaan in September dan zijn de kaartjes verkrijgbaar bij de LOTTO outlets in Palawan.............  :jajaja: :jajaja:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 15:51:40
Kijk nou eens, die Hollanders hebben "wateroverlast".......... :lachen: :lachen:

Kopje thee drinken?......... :jajaja: :jajaja:



:offtopic: :offtopic: :offtopic:........ok, ok.......... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:
Kan toch niet gezond zijn voor de elektrische motoren van de tram al dat water

bananacreek

De springplank 22 november 2011



De springplank 15 juli 2012





Misschien een maand of drie meer voordat het klaar is en de eigenaar is ook de eigenaar van Tops & Bottoms, een zeer vriendelijke maar hardwerkende chinees die zelf met zijn vrouw achter een kassa op de begane grond staan als het druk is......

bananacreek

Altijd volle bak op zondag en dit is een kerk voor de middenstand............. :jajaja: :jajaja:



Deze kerk voor alle standen.............



Deze kerk voor de "have gun, will travel" toeristen..................




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Maar hoe zit het dan met de BIODEGRADABLE plastic zakken?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Toen ik in 1992 voor het eerst in 13 jaar weer in Velsen-Noord/Beverwijk kwam stond ik vreemd te kijken dat je voor een dubbeltje een plastic bag moest kopen bij de DEKAMARKT......


bananacreek


bananacreek