Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

disnoke

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 juli 2012, 13:24:03
Nooit gezien voordien.........

Proudly made in the Philippines



heb zo'n fles gekocht voor het thuisfront op de luchthaven vlak aan de gate van Etihad

balikbayan

Zullen wel ingespeeld hebben op de markt.

7 jaar geleden mixten wij al pure mango juice met london gin.

We plaatsten de flessen dan op elkaar om te mengen en holladijee

:floet:

bananacreek

#6652
Onduidelijk met telefoto:

Grootse jacht hier in Bacong gezien.......PHILLIPINE STAR........... :jajaja:



Kijk, de man op  het dek ziet dat ik de foto nam, straks komt de rubberboot naar het strand en  :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:.............Klootzak... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Met een zeer mooie rubber boot........met zware buitenboord motor :thumb:

Rubberboot kwam naar het strand en met de verrekijker van een medelid van dit form leken dat op Filipijnen... :jajaja:
Maar er werd niet geschoten.........vrijdag de dertiende was al voorbij........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Alleen de  :smiley-philippines: vlag in de mast, maar geen naam en plaats achter op het schip......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Volgens het medelid kost zo'n ding in de buurt van een P100 miljoen...........

Eigenaar waarschijnlijk geen pedicap driver............. :weetikniet: :weetikniet:

Als de rubberboot (zoals te zien nabij het strand) 4 m lang is dan is het jacht toch wel in de buurt van de 50m?




bananacreek

Op dat schip hierboven afgebeeld daar moeten ze later misschien ook helmen dragen?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

@Gosternokke.......ze zijn bij u in de buurt........RED ALERT........


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wat een regen hier, druppels zo groot als tomaten....................


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn