Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Helmen ellende deel 4:

Nu zou je ook schoenen moeten dragen en slippers en sandalen mag dan niet meer............. :jajaja: :jajaja:

Ok, een man mag dan geen open schoenen of wat dan ook meer dragen op de motor (ook als passagier) dus mogen de dames ook geen open schoenen meer drAGEN FJKFS/.........WORDT ER HELEMAAL ZENUwACHTIG VAN EN MOET NAAR DE PSYCHIATER..........dat wordt civil war............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Nu werd er verteld op de radio dat men aan het "strijden" is om de wet voor Dumaguate aan te passen waarbij men alleen op de highways een helm moet dragen.........dus als je de highway moet oversteken even snel de helm op je kop.......??????????

Dus zo zou je er moeten uitzien als even naar de markt moet om de hoek om wat tomaten te kopen?....... :jajaja: :lachen: :lachen:






bananacreek

Ben even langs ALY-MAE surplus gweest en daar hebben ze leuke schoentjes maar die worden nog duurder verkocht als de nieuwprijs in Amerika waar het bij de vuilcontainer werd gezet......... :lachen: :lachen:


bananacreek

Nooit gezien voordien.........

Proudly made in the Philippines


Kano

Ook nog nooit gezien die Mango-Rum likeur. Zal wel een zoetig drankje zijn  :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn


xav

zal ik es naar zoeken als ik terug ben... wil ik wel es proeven... we zijn van plan om pralines te maken binnenkort en de meeste zullen 1 of andere likeur in hun vulling hebben (voor de houdbaarheid)... dus altijd intressant...

bananacreek

Voor de liefhebbers................ :thumb:

[yt=640,505]QnUg8noUN4c [/yt]

bananacreek


bananacreek

Begint nu te onweren hier.......en het is nog steeds Vrijdag de 13th............. :denk: :denk:




bananacreek

Vergeten:

Een aantal van degenen die nu al met een helm rijden hebben het helmbandje niet vastgemaakt......... :jajaja: :lachen: :lachen: