Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

@KANO:



COMPANY "REVIEW"
http://www.designemo.com/decorating-ideas-tips/painting-decorating-ideas-tips/paint-zoom-review

Andere "reviews":

Hier "how to use"....maar dat is natuurlijk geen independent review.... :negatief:

http://www.youtube.com/watch?v=mROsjZ067e0

een ander:
Posted by steve (litewave@shaw.ca) on Tue, May 3, 11 at 15:27
Ok, I have to chime in, I read a lot of reviews before I buy and the zoom was no different. Some good, some bad but as a consumer that's what we're looking for right! So...when I read about people who haven't used one or have a "friend" that just so happens to have used one, didn't work, yada yada I take that into consideration, and I bought one. I'm not a "spammer", just a good 'ole consumer and I'm glad I did. yes the smaller canister is not the best, however...I was able to add a feed tube to a larger can and viola! no more refills.
Guys, be real, if you haven't used one don't "assume" to know if it's good or bad, if your friend tried it and didn't like it, don't assume they are the end all be all. Just accept it and try to keep an open mind, that's all!
Very best.

Al gekocht: gewoon proberen en eerlijk blijven met het resultaat........geld weg?

Geen probleem:


bananacreek

Closing time met de AOW'ers uit Jamaica......... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]r1nLaFlmI98 [/yt]

bananacreek

#6403
Deze blinde (neem ik aan) man zonder rechterhand zingt hier al jaren, maar sedert een week speelt hij alleen op de mondharmonica... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Zijn Karaoke ziet er belabberd uit en ik dacht dat het cassette-deck naar de filistijnen was:



Dus dacht ik bij mezelf: "Ok, Kloot, als jij ooit nog denkt straks een (staan) plaatsje op de achterste rij in de hemel wil veroveren dan is dit jouw laatste kans voor de grote reis naar boven"

"Koop van je AOW even een nieuwe Karaoke en microfoon voor deze man"

Toen vroeg ik aan een handoekenventer: "Waarom zingt hij n iet meer? Karakoke kapot?"

De man antwoordde: " Nee, hij heeft een probleem met zijn stem"

Ik gooide daarna een muntstuk in de beker (roestvrij staal.. :thumb: :thumb: :thumb:)

De man met de mondharmonica stopte met spelen nadat hij het muntstuk op de bodem van de RVS beker hoorde vallen........en zei: " PILA?"

Ik was verbaasd en zei met bescheiden stem: "LIMA KA PISO"

Toen speelde hij gewoon verder zonder even te zeggen: "SALAMAT BOSSING".................. :jajaja: :jajaja:

Ik ga GEEN karaoke voor hem kopen en dat kost me wel een staanplaats in de hemel misschien, maar trots is trots.... :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja: :lachen:
Ik ben geen gewone Klootzak, maar de Supreme Klootzak.......



[yt=640,505]7Ry8ijTfKFc [/yt]

[yt=640,505] z2_9Clw7F6U[/yt]

Kano

Creek werkt de karaoke van de Filipijnse Toots Tielemans op batterijen of krijgt hij ergens stroom vandaan?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag 22 juni 2012, 13:45:15
Creek werkt de karaoke van de Filipijnse Toots Tielemans op batterijen of krijgt hij ergens stroom vandaan?

Op batterijen............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

#6406
Vanaf volgende maand niet meer?............. :lachen: :lachen:.. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Made in India...... :jajaja: :jajaja:


[yt=640,505]ErIXZsNx9TI [/yt]


bananacreek


bananacreek

Cornichons @ P200 en de andere @ P150...wat is het verschil in maak en smaak?......... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:


bananacreek

Met dank aan het forumlid AB............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[yt=640,505]y7A37oT-flg [/yt]