Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 20 juni 2012, 16:57:50
Juist, een zes-wheeler zou goed zijn want bij dit type hond komen vaak rugklachten voor, vooral door trappen lopen
Overigens heb ik een langharig model


Zier er wel vriendelijk uit zo te zien............. :thumb: :thumb:

Ze heeft geen huishoudsters nodig?................... :weetikniet: :weetikniet:




Nou voor mij hoeft het allemaal niet hoor....ik voel me het beste als ik alleen ben.....geen jow-jow-yo.... :happy: :happy: :happy:




bananacreek

Waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens duty en nu opgepeuzeld door de buren tijdens een drinking spree?... :weetikniet: :weetikniet:.... :ripba8: :ripba8:


bananacreek

In Manila gekocht (zoals op tv gezien) en dan betaal je bij aflevering....nu maar hopen dat het werkt....één week garantie (return) en daarna 3 maanden extra garantie maar dan moet je op eigen kosten het ding naar Manila sturen..........

Prijs P3995 + P250 zendkosten via AIR21


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nieuwe voorraad kisten, lampen en andere atributen.............imported from Cebu".... :weetikniet: :weetikniet:. :ripba8: :ripba8:






Kano

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 juni 2012, 13:34:15
In Manila gekocht (zoals op tv gezien) en dan betaal je bij aflevering....nu maar hopen dat het werkt....één week garantie (return) en daarna 3 maanden extra garantie maar dan moet je op eigen kosten het ding naar Manila sturen..........

Prijs P3995 + P250 zendkosten via AIR21



Heeee Creek. ga je nu de hele barangay in camouflage verf spuiten??  :lachen:
Maar alle gekheid op een stokje, laat eens weten hoe dat ding nu in de praktijk werkt want er zijn positieve en negatieve berichten over dit apparaat.

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 21 juni 2012, 14:02:43
Citaat van: bananacreek op donderdag 21 juni 2012, 13:34:15
In Manila gekocht (zoals op tv gezien) en dan betaal je bij aflevering....nu maar hopen dat het werkt....één week garantie (return) en daarna 3 maanden extra garantie maar dan moet je op eigen kosten het ding naar Manila sturen..........

Prijs P3995 + P250 zendkosten via AIR21



Heeee Creek. ga je nu de hele barangay in camouflage verf spuiten??  :lachen:
Maar alle gekheid op een stokje, laat eens weten hoe dat ding nu in de praktijk werkt want er zijn positieve en negatieve berichten over dit apparaat.

Ik had de kleur ORANJE in gedachten............
Ik heb het apparaat gekocht samen met een Amerikaanse vriend en die gaat het op zaterdag proberen en dan ga ik er naar toe en neem wat foto's en een interview...u hoort nog.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

xav

als de verf dun genoeg is lukt dit prima... het enige is, in de phils is het al zo vochtig, dus zal de verf zeer traag opdrogen, daardoor zal je ook vlug druppelvorming hebben...

vvjoris

Citaat van: Kano op donderdag 21 juni 2012, 14:02:43
Citaat van: bananacreek op donderdag 21 juni 2012, 13:34:15
In Manila gekocht (zoals op tv gezien) en dan betaal je bij aflevering....nu maar hopen dat het werkt....één week garantie (return) en daarna 3 maanden extra garantie maar dan moet je op eigen kosten het ding naar Manila sturen..........

Prijs P3995 + P250 zendkosten via AIR21



Heeee Creek. ga je nu de hele barangay in camouflage verf spuiten??  :lachen:
Maar alle gekheid op een stokje, laat eens weten hoe dat ding nu in de praktijk werkt want er zijn positieve en negatieve berichten over dit apparaat.



Ik heb zo'n ding gehad, in  :belgiesmiley: gekocht, ongeveer 100 euro. Het is brol, ik heb het weggegooid. Beter ofwel een professioneel toestel te nemen , ofwel schilder je op traditionele wijze....

Op TV shops zie je ook zo'n paint pro spullen, kosten allemaal 10 keer meer dan ze waard zijn, laat u toch niet vangen aan zoiets
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.