Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Sporthal Dumaguete city High School in Magnao



Geen gebrek aan termites..... :lachen: :lachen:


In de jaren '50 waren de schoolbanken in Nederland een stuk beter en er zijn geen banken voor links-handige schrijvers.... :negatief: :negatief:


Nederland jaren '50.... :thumb: :thumb:


Rich

Leuk die modelvliegtuigen, maar ik wist niet dat je die daar ook kunt kopen.

Heb er zelf nog twee, en eentje half afgebouwd. Had ze een tijd geleden op een site gezet om te verkopen, maar het hoogste bod was 30 euro voor alles, dus alles er weer afgehaald.

Nu overweeg ik om ze op te lappen en mee te nemen om ginder de draad  weer op te pakken om weer te gaan vliegen. Die motertjes zijn 3,5 en 10 cc, en sommige van die vliegtuigen halen een snelheid van 140 km/uur.

Is er soms iemand die daar vliegclubs kent ?





Rich de Nederbelg.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek

#6375
@Rich:

CitaatLeuk die modelvliegtuigen, maar ik wist niet dat je die daar ook kunt kopen.

Heb er zelf nog twee, en eentje half afgebouwd. Had ze een tijd geleden op een site gezet om te verkopen, maar het hoogste bod was 30 euro voor alles, dus alles er weer afgehaald.

Nu overweeg ik om ze op te lappen en mee te nemen om ginder de draad  weer op te pakken om weer te gaan vliegen. Die motertjes zijn 3,5 en 10 cc, en sommige van die vliegtuigen halen een snelheid van 140 km/uur.

Is er soms iemand die daar vliegclubs kent ?

Allereerst Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag en de komst van uw echtgenote, dubbel feest geweest dus:

De meeste van die modellen op de display in Robinsons zijn hier in Dumaguete city in elkaar gezet.
Ik heb een  :smiley-philippines: vriend hier (degene die mijn truck heeft gerestaureerd) die lid was (is) van zo'n club en de onderdelen (en bouwpaketten) kwamen vaak uit Amerika of bij Hobbyking in Hong Kong.
Hij is zeer goed met de electronica van model vliegtuigen en velen komen naar hem om hun apparatuur te laten repareren.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/index.rc

Er zijn een paar clubs hier in Dumaguete die op een groot veld oefenen.........

140km/h is zeer snel......

bananacreek

#6376
Ik heb een foto verkleinings programma (FastStone Photo Resizer) en ik vond het allemaal zeer vreemd dat na het verkleinen de gezichten op foto's er uit zagen of ze zich 30 jaar lang niet hadden gewassen.

Kwam er net achter dat de instelling tot vandaag op Gif stond................ :stomstomstom: :stomstomstom:
Nu veranderd naar Jpeg...........en ok.......... :jajaja: :jajaja:



Gif instelling...lijkt net of ze sedert haar geboorte nooit is gewassen...... :weetikniet: :weetikniet: :lachen:


Nu op Jpeg............. :jajaja:





Kijk eens naar de vieze bruine kleuren............. :negatief: :negatief:

bananacreek

Toen kwam de gekke bayut op bezoek in die store en die liep nog in de grondverf waarschijnlijk...... :lachen: :lachen: :thumb:


Rich

Dank je Creek.

Jaja 140 km/h is snel maar de toestellen met turbomotor halen meer dan 200 km/h



Prijskaartje +/- 3000 Euro per stuk
Rich de Nederbelg.

bananacreek

#6379
Citaat van: Rich op woensdag 20 juni 2012, 14:41:18
Dank je Creek.

Jaja 140 km/h is snel maar de toestellen met turbomotor halen meer dan 200 km/h



Prijskaartje +/- 3000 Euro per stuk


Dan is dat niets voor mij als AOW'er........... :neeneenee: :neeneenee:

Maar natuurlijk zeer interessant evenals de model schepen met aandrijving.............