Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

#6231
[yt=640,505]spq_WmaAydw [/yt].

@Mawibata:

HIER IN ZAMBOANGUITA ZIET U OOK VAN DIE TRAP "TRICYCLES"............ :lachen: :lachen:

PAQUIAO HEEFT VERLOREN IN DE TWAALFDE RONDE HOO IK NET VIA GSM EN IK HEB MIJN WEDDENSCHAPPEN GEWONNEN................ :thumb: :thumb: :happy: :happy: (P200).

bananacreek


bananacreek

#6233
SOLOMON BURKE - has died age 70 - (2010).......... IN MEMORY
... :ripba8: :ripba8:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:
[yt=640,505] 7Nq4P4RAZzw[/yt]

Soul, gospel and rock singer Solomon Burke died 10 October 2010 at Amsterdam's Schiphol Airport. He was 70, born 21 March 1940 in Philadelphia.
Burke, who was a Grammy winner and a member of the Rock and Roll Hall of Fame, had been due to perform together with the Dutch band The Dijk at the well-known club Paradiso in Amsterdam on Tuesday, 12 October 2010.

Burke wrote the song "Everybody Needs Somebody to Love" in 1964 and it was quickly recorded by the Rolling Stones and Wilson Pickett, and later and perhaps most famously by the Blues Brothers.
He also recorded the hit song "Cry to Me" for the movie "Dirty Dancing"

Atlantic Records producer Jerry Wexler once called Mr.Burke : ''the best soul singer of all time''.


[yt=640,505]wglwJ1_EnuM [/yt]

bananacreek

0.930 Paqiuao fight....veel minder dan de laatse keer, (ongeveer 250-300 man) maar vele  :smiley-philippines: komen op het laatste moment vlak voor de main-bout............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


boomerang

Citaat van: Mawibata op zaterdag  9 juni 2012, 15:16:30


Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 juni 2012, 13:34:36
In Dumaguete..............

Ik heb kevers altijd leuke en makkelijke wagentjes gevonden.............. :thumb: :thumb:




In Bacolod.................


Hier is een heuse kevergarage annex kerkhof gevestigd...........



















Het is soms niet gemakkelijk een foto te nemen, zonder dat de asawa er bij op staat, bij jullie ook ?

Dikwijls neem ik er dan 2,  eentje met, en eentje zonder.     :lachen:












Er zijn daar in Bacolod nog vele te vinden. De vorige week zijn wij daar nog op VW 'jacht' geweest.











Enzovoort, enzovoort...... Het meeste op zijn Filippijns afgewerkt, kunst en vliegwerk dus....
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Luke


boomerang

Citaat van: Luke op zondag 10 juni 2012, 11:46:57
Geimporteerd van Mexico??  :biggrinn:

Brazilië voor zover mij bekend. En de soort woestijnbuggy uit Australië.



Dit moet er weer een gaan worden.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Ik heb prijzen vernomen van Kever bezitters die het gekocht hadden voor P60000 hier in Manila.

Ik blijf het leuke karretjes vinden, maar in manila rijd ik zelf niet, dus zal er ook geen kopen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent