Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Mawibata


Citaat van: bananacreek op zaterdag  2 juni 2012, 13:37:26

:jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: Dat kan ik me nog zeer goed herinneren:  :smiley-philippines: SWAT TEAMS..... :lachen: :lachen:





Ik zag het op het nieuws.
Wat ik me nog goed herinner is dat na het eerste schot in die bus, zo een swat-man er even rap terug uit was als hij er in dook.   


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Marinero

Citaat van: Mawibata op zaterdag  2 juni 2012, 15:07:56

Citaat van: bananacreek op zaterdag  2 juni 2012, 13:37:26

:jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: Dat kan ik me nog zeer goed herinneren:  :smiley-philippines: SWAT TEAMS..... :lachen: :lachen:





Ik zag het op het nieuws.
Wat ik me nog goed herinner is dat na het eerste schot in die bus, zo een swat-man er even rap terug uit was als hij er in dook.   




Ik denk dat ze zoiets als dit het plan was: http://youtu.be/LAU1kwMWCRQ

Godverdorie zeg ik hoop niet de filipijnse politie ooit nodig te hebben, maar ja hier in nederland heb ik het ook overleefd tot nog toe dus ok.

bananacreek


bananacreek



BETTER SPEND YOUR DOLLARS BEFORE THEY COME FOR IT.............. :lachen: :lachen: :jajaja:




bananacreek

Hier zitten mooie stukken bij in Palinpinon Valencia........... :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Men heeft plannen om de hele "Boulevard of Broken Dreams" commercial te maken en de spanjaarden die in deze "oude" kasten wonen verkopen hun boel en gaan in grote subdivisions wonen............

Dit was verkocht voor P50 miljoen naast de disco en dat gaan ze veranderen in een hotel


Hier zijn ze eenhuis als restaurant aan het verbouwen


Ook al verkocht en de prijs weet ik niet maar reken maar op meer dan 100 miljoen want dat is ongeveer 2000 vierkante meten en daar stond ook Shakey's en dat is nu ook gesloten......daar wordt met groot geld gespeeld...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek