Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het slechte nieuws voor vandaag:

Met veel dank aan:

[yt=640,505]985pKR-nTa8 [/yt]

bananacreek

3000W heb hier niet eerder gezien voor dit model....... :thumb:

Prijs vergeten, morgen even kijken

24V naar 220V kan je hier niet vinden tenzij in Cebu city maar andere soorten.......

bananacreek

Nieuwe aanvoer AHUS (knoflook)............wordt een hoop gestolen voordat het op de verkoop komt... :jajaja: :jajaja:

Ok, out of da way................. :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Dat komt weinig voor dat je de kaart van CEBU in Dumaguete vind...............

bananacreek

"Echte Parels" voor P200 per stuk................ :jajaja: :jajaja:

Ik nam een foto en de jongen werd kwaad dat ik het niet kocht................ :lachen: :lachen:

bananacreek

Aankomst slagschip SUPERFERRY No.    :weetikniet: (5?)

Landingsvaartuig " De Zeven Provincien" arriveert tegelijkertijd..... :thumb: :thumb:

Kirk to Engine Room: "Scotty give me a smoke curtain...now"....... : :thumb: :thumb: :happy: :lachen:

"Ok, a little bit more so you can cover the girl in front of me....."

Kirk to transponder:
"Beam up the girl with big tits in front of me and bring her to my quarters"............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

bananacreek

Begint nu te regenen hier en de wolken komen al vanaf het westen en dat betekent een Low Pressure area of tropical storm.............

At 4:00 p.m. today, Tropical Storm"AMBO" was estimated based on satellite and surface data at 190 km Northeast of Virac, Catanduanes (15.1°N, 125.5°E) with maximum sustained winds of 65 kph near the center and gustiness of up to 80 kph. It is forecast to move north northwest at 15 kph.

The observed weather patterns during the past fews days signal the onset of South West (SW) monsoon season. The occurrence of an intermittent to continuous rains in Metro Manila and the western sections of Luzon and Visayas...

Pagasa en sattelite pic zeer moeilijk te openen............. :negatief:

bananacreek

bananacreek