Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Rich op zaterdag 26 mei 2012, 18:13:56


En dat kan allemaal in Nederland  :jajaja:   :kotsen:



Politie en justitie zijn in Nederland precies net zo efficiënt als in België: een veroordeelde drugsdealer kan straffeloos publiek zijn islam-onzin verspreiden. En dan is men verwonderd dat er meer en meer racisme komt.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek


bananacreek



Had al gedacht dat Paquiao die post zou gaan krijegn.............. :lachen: :lachen:



26 miljoen US$ voor de next fight................er zullen een hoop zitten te wachten voor een lening of een gift... :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek

#6093
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 27 mei 2012, 06:08:48
Inderdaad, te gek voor woorden. Als die stadswachten een beetje ballen hebben, hadden ze die hufters die op de Dam het NL volk aan het schofferen waren, moeten wegvegen.

Neem aan dat zulk een situatie zich hier in Dumaguete voor zou doen (kan me niet voorstellen want de politie rijdt zonder licht, rijdt en text, parkeerd waar ze willen, enz enz.... :lachen: :lachen: :lachen:) dan wordt zo'n zaak normaal afgehandeld met een gesprek tenzij de "boosdoener" geweldadig gaat worden.

Ook  :smiley-philippines: onderling.......

Het ging in Amsterdam alleen maar om het feit dat de toerist daar fietste terwijl dat niet mocht...of zoiets.

Flikt een buitenlander zoiets hier op de  :smiley-philippines: wat ze daar op de Dam in Amsterdam deden dan worden ze opf de volgende dag gedeporteerd of eerst berecht, gestraft, de straf uitzitten en daarna gedeporteerd.

Meer ze hebben een grotere kans dat ze door het publiek doodgeslagen worden............ :jajaja: :lachen: :lachen:

Als ik naar Amsterdam zou gaan en met een megafoon op het DAM zou gaan roepen "A GOOD MUSLIM IS A DEAD MUSLIM"  dan komen ze waarschijnlijk wel met de mobile eenheid om me op te pakken.... :jajaja: :jajaja:



Ze staan al in het Vondelpark op me te wachten.......... :negatief: :negatief:


Ok, Klootzak, weg wezen...... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:
Hier komen de mierenneukers................ :lachen: :lachen:


Bijvoorbeeld............ :offtopic: :offtopic:
In Nederland gebeurd het zo vaak dat hele rijen auto's in brand worden gestoken................
Zoiets zie je hier niet tenzij het gaat om een crime-related case van misschien één wagen of zoiets of een paar bussen door de NPA...........
Maar wat daar in Nederland gebeurd met het in brand steken van auto's is de zogenaamde baldadigheid neem ik aan?......... :weetikniet: :weetikniet:

Wat een verschil Nederland 1979 en Nederland 2012.....



De traffic-aid zEI waarschijnlijk: " NEXT TIME THE DOG SHOULD FASTEN HIS SEATBELTS"........... :lachen: :lachen:







Kano

Citaat van: Rich op zaterdag 26 mei 2012, 18:13:56


Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders

AMSTERDAM -  De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie midden op de Dam het gehele Nederlandse volk geschoffeerd. Het vrijheidsmonument is volgens de salafisten niets meer dan het middelpunt van "de as van het kwaad" waaromheen "alle perversiteiten zich verzamelen."

En dat kan allemaal in Nederland  :jajaja:   :kotsen:



Het gaat nog verder: " Nederland is een vuil vies land" en "Nederlanders slechter dan dieren"
Lees: http://www.telegraaf.nl/binnenland/12223436/___Nederland_is_een_vies__vuil_land___.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Marinero

Prima. de economie gaat langzaam naar de knoppen, dit soort idioten zullen de eersten zijn die de gevolgen gaan merken.

Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 mei 2012, 15:11:08
Wel kopjes gevonden maar kon niet beslissen om iets te kopen vanwege de kleur............. :weetikniet: :weetikniet:
.

Tja en met je AOW kan je niet meer van elke kleur eentje kopen Advies elke week een totdat je na een aantal jaren de serie kompleet heb.
Getting older beats the alternative -dying young

Budgie

Citaat van: Kano op zondag 27 mei 2012, 10:24:33
Citaat van: Rich op zaterdag 26 mei 2012, 18:13:56


Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders

AMSTERDAM -  De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie midden op de Dam het gehele Nederlandse volk geschoffeerd. Het vrijheidsmonument is volgens de salafisten niets meer dan het middelpunt van "de as van het kwaad" waaromheen "alle perversiteiten zich verzamelen."

En dat kan allemaal in Nederland  :jajaja:   :kotsen:



Het gaat nog verder: " Nederland is een vuil vies land" en "Nederlanders slechter dan dieren"
Lees: http://www.telegraaf.nl/binnenland/12223436/___Nederland_is_een_vies__vuil_land___.html

Laatste nieuws http://www.nu.nl/binnenland/2820881/woordvoerder-sharia4holland-aangehouden.html

Jammer dat het in de krant staat Kunnen ze hem niet meer in zijn cel vergeten.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek


bananacreek

Beach volleyball in the park een onderdeel van de nationale sportwedstrijden hier in Dumaguete......... :jajaja: