Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wel kopjes gevonden maar kon niet beslissen om iets te kopen vanwege de kleur............. :weetikniet: :weetikniet:
.

bananacreek


bananacreek


Mawibata



Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 mei 2012, 15:13:35
PEPERDUUR...... :jajaja: :jajaja:


Willem, blijkbaar ben je niet op de hoogte,

maar in  :belgiesmiley:/ :nederlandsevlag: is de uitdrukking  "peperduur" vervangen door "olieduur"    :haha:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

#6086
Juist ja, oiieduur............. :lachen: :lachen:


Even   :offtopic: :offtopic:   ...maar het moet er even uit en ik maak een vergelijking met de politie hier in soortgelijkE gevallen...........

Dit zijn dan inderdaad MIERENNEUKERS............ :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

NEDERLAND ANNO 2012.............. :lachen: :lachen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12221007/__Zinloos_geweld__politie__.html


Stadswachten en politieagenten compleet doorgedraaid AMSTERDAM -  Stadswachten en politieagenten van de gemeente Amsterdam hebben een toerist op een fiets met grof geweld tegen de grond gewerkt omdat de onwetende fietser niet wist dat hij ter plekke niet mocht fietsen. 

Een STADSWACHT in Nederland zou je een beetje kunnen vergelijken met een BARANGAY-TANOD op de  :smiley-philippines:   ..... :lachen: :lachen:

Rich

Had het filmpje zojuist ook gezien op de site van de Telegraaf.

Werkelijk schandalig!  Onbekwame mensen. Waartoe een uniform al niet toe kan leiden  :negatief: :negatief:

Op hetzelfde ogenblik staan die gasten van Sharia4 Belgium hun haat te verspreiden op de dam in Amsterdam, en men laat ze gewoon begaan:

Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders

AMSTERDAM -  De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie midden op de Dam het gehele Nederlandse volk geschoffeerd. Het vrijheidsmonument is volgens de salafisten niets meer dan het middelpunt van "de as van het kwaad" waaromheen "alle perversiteiten zich verzamelen."

Zie de videobeelden : http://www.telegraaf.nl/binnenland/12220397/__Predikers_schofferen_NL__.html

En dat kan allemaal in Nederland  :jajaja:   :kotsen:

Rich de Nederbelg.

Ketelbinkie

Inderdaad, te gek voor woorden. Als die stadswachten een beetje ballen hebben, hadden ze die hufters die op de Dam het NL volk aan het schofferen waren, moeten wegvegen.

Deep Throat

#6089
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 27 mei 2012, 06:08:48
Inderdaad, te gek voor woorden. Als die stadswachten een beetje ballen hebben, hadden ze die hufters die op de Dam het NL volk aan het schofferen waren, moeten wegvegen.
Dat is ook een van de elementen in de overwegingen om die West-Europeese bananenrepubliek de rug toe te keren.

Hier in Twin Lakes betaal ik als witte 100 P tegen 10 voor een lokale en er is net voor me uitgezocht dat Apo Island de rate 600P wit en 100P bruin hanteert. Vermoedelijk exclusief snorkelen en huur van je eigen snorkel.
Dus ga ik er niet heen.

Ph staat toch te boek als een democratisch land toch?

Je zou hier eens moeten wagen (slechts voorbeeld hoor, pas op) om met een microfoon op Intramuros te gaan staan en te gaan roepen dat alle katholieke Filipino's lager dan varkens zijn die zonder problemen over de kling kunnen worden gejaagd en dat Rizal zijn land heeft verraden. Die boodschapper kwam nog geen 3 straten verder en daar hoorde je niets meer van. En terecht overigens.

Kom ik volgende week in NL en wordt ik wel opgepakt als ik maar een opmerking zou durven te maken over geiten en hoofddoeken en vervolgens wordt de loper uitgelegd voor diegenen die mij inmiddels (ja want ik ben inmiddels verder gedevalueerd) lager als een varken inschatten, een microfoontje erbij en hup, we hoeven 4 en 5 mei ook niet meer op de dam te vieren want er is niks meer te vieren. En dan te bedenken dat ooit een onsamenhangende, zieke schreeuwer bij die plechtigheid voor een tijd de bak in moest. Ik heb nog niet gelezen dat Opstelten iemand heeft laten oppakken, zeker bang voor de fatwa.

Voorlopig moet ik nog even naar NL, het is niet te ontwijken. Of is de vraag stellen al haatzaaien? Tell me where I supposed to be home. Gelukkig heb ik nog de keuze om dan maar hier iets meer te betalen, die keuze heeft niet iedereen in NL.